close

住宿 Huxue

 

第一次喺日本經airbnb訂住宿,睇相已愛上呢間小屋。小屋喺山坡上,俯瞰洞爺湖,雖然旁邊有其他住宅,但好清靜。小屋無論設計、擺設、採光,以至所用的物品都係我喜歡的,若我有間屋,成套照copy就得。可惜小屋太搶手,我只可住一晚。

 

住宿主人回覆好快,不過唔算熱情,而且垃圾分類對我有點難度,睇屋主自己準備的說明書都搞左半天😅

 

訂房 👇🏼

https://abnb.me/WS08qzBC9Fb

 

小屋喺山坡上,面向湖景,有車位

住宿 Huxue

不過要搬住行李落斜

住宿 Huxue

入屋,一大幅落地窗風景影入眼簾

住宿 Huxue

衞浴係我喜愛的水泥裝修,用具簡潔

住宿 Huxue

住宿 Huxue

洗衫房,羨慕死喺香港無處晾衫的我

住宿 Huxue

對住呢個景用餐,胃口都好d

住宿 Huxue

起居室,間屋可住四人,呢度可鋪二人床

住宿 Huxue

住宿 Huxue

我晚上都係瞓呢度

住宿 Huxue

另有閣樓可瞓

住宿 Huxue

住宿 Huxue

高樓底,好舒服

住宿 Huxue

開放式廚房

住宿 Huxue

住宿 Huxue

屋主愛茶

住宿 Huxue

提供多款茶葉,寫埋喺邊度買,但我實在無時間飲

住宿 Huxue

廚房用具齊全

住宿 Huxue

呢兩個活動架好靚,電器都用B牌,我鍾意

住宿 Huxue

餐具都係我鍾意的,總之屋內所有嘢都鍾意

住宿 Huxue

有簡單食物提供

住宿 Huxue

有麵包但無牛油

住宿 Huxue

無印、B牌,簡約之選

住宿 Huxue

電視放一邊,要睇至set,正好,唔會破壞間屋的美感

住宿 Huxue

窗外

住宿 Huxue

外面係草地,唔驚跌死

住宿 Huxue

住宿 Huxue

就咁可以坐一個下午,我當時天氣涼,無蚊,剛剛好

住宿 Huxue

住宿 Huxue

洞爺湖

住宿 Huxue

晚上繁星點點,感謝上天賜我美好一天

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

住宿 Huxue

住宿 Huxue

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()