close

NEXT Shikaku@中環

 

餐廳主打用蠔做湯底的拉麵,分清湯及濃湯,另有沾麵。我同食友點左沾麵及濃湯麵,湯汁香濃好味,有蠔味。沾麵用「平打麵」,似濶河粉,更加掛麵。師傅好用心煮,見佢擺盤都一絲不苟,對出品好有要求。我幾鍾意呢間麵店,會再來,如果唔使排隊及平少少會更好😁

 

沾麵

NEXT Shikaku@中環

平打麵用昆布汁浸住,更加滑溜,我好喜歡呢款麵

NEXT Shikaku@中環

NEXT Shikaku@中環

沾麵汁內有豚肉、蠔、葱及筍,每碗湯汁都再煮滾至落碗,熱度夠,因為平打麵泡在凍的昆布汁內,若湯汁唔夠熱,碗麵會打折扣

NEXT Shikaku@中環

NEXT Shikaku@中環

NEXT Shikaku@中環

溏心蛋,睇樣都知對板

NEXT Shikaku@中環

朋友仔點濃湯拉麵,試左一啖,湯底唔錯,下次要試下

NEXT Shikaku@中環

呢張相內的食物我無點,只係坐吧枱,八卦影埋比大家參考下,清酒蠔上有山葵花,清湯蠔麵有雲吞,叉燒用火灸。話說坐我旁邊有位人兄好滋陰,坐低後點枝啤酒,再點多碟叉燒及清酒蠔,之後至食碗麵,我心裡計計數,埋單成五舊水,真富貴。

NEXT Shikaku@中環

餐廳平日排哂長龍,唔知點解當日無人,我反而擔心,人係咪犯賤?

NEXT Shikaku@中環

原來餐廳幾大,除左門口吧枱,入面仲有普通枱

NEXT Shikaku@中環

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()