close

二十道@北角

 

我鍾意食有創意的菜式,行過見到呢間幾骨子的拉麵小店,睇完餐牌覺得一般,但之後見評論不俗,又試下。西日式的拉麵,令我想起以前的mist 拉麵,當然兩者水準差好遠。主廚可能未瞓醒,全程唔識笑亦唔打招呼,真無癮。

 

拉麵套餐,有拉麵、小食、飲品。

湯底加左酒粕,所以叫雪酒,蜆跟湯一齊煮,湯底帶鮮味,除左蜆,配菜用紫洋蔥及意大利青瓜,幾特別。我選粗麵,麵條有咬口,碗麵味道可以,湯底有鮮味唔口渴。

二十道@北角

雪酒拉麵(大蜆)好多蜆,但蜆肉唔夠肥美

二十道@北角

二十道@北角

小食汁煮牛舌

二十道@北角

番茄梳打

二十道@北角

雖然我坐正出菜位,不過當日時間尚早,只得我同另一位客人,大家隔左兩個位,明明一張長枱好多空位,小師傅硬係正正要喺我面前整隔離食客碗麵,我就無所謂,不過若我打個乞嗤或索一索鼻,我估個食客都覺得感覺唔良好?

二十道@北角

橫掂都係,影埋人地嗰碗比大家參考😝

二十道@北角

浸左魚乾的醋,我食唔出分別

二十道@北角

餐廳細細間,晚上會變身日本料理

二十道@北角

有懷石料理供應,先唔講水準,但若主廚都係年初四咁樣就唔知點算。

二十道@北角

呢間餐廳令我記起n年前的mist拉麵,食左我人生中最貴的拉麵,直到如今都未破自身記錄

二十道@北角

二十道的解說

二十道@北角

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()