close

六両三@炮台山

 

近年開左好多台灣菜餐廳,對於喜歡食紅燒牛肉麵的我又多咗選擇。小店聲稱唔落味精,仲有圖教埋點食,好認真。我點左牛筋牛肉麵,加溏心蛋再加甜品,出品不俗,雖然碗麵要$90,但想到同碗日本拉麵差不多價錢,就坦然接受了。

 

紅燒半筋半肉麵,湯底唔夠濃但可接受,牛筋好稔,我鍾意

六両三@炮台山

粗麵唔算彈牙

六両三@炮台山

溏心蛋唔錯

六両三@炮台山

有圖教你食,我入鋪隨俗,照佢咁做,食左一啖,之後照平常咁食算了。

六両三@炮台山

睇圖知道有牛骨髓辣油,即時問侍應攞,加入湯後..無乜特別

六両三@炮台山

桂蜜躺雪山

紅豆涼粉芋圓加雪糕,最近喜歡呢類甜品,點碗麵加甜品,甜品有特價,當然要點

六両三@炮台山

餐廳有幾間分店,我去炮台山店,小店一眼見哂

六両三@炮台山

標榜無味精,咁我食完都唔口渴

六両三@炮台山

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()