close

CENSU@中環

 

和洋式小酒館,提供小食及餐酒,菜式有心思,擺盤靚,但味道唔算突出,食完有點口渴。餐廳氣氛唔錯,同朋友傾下偈,飲下食下,細細碟可以試多幾款。

 

餐廳侍應服務唔錯,態度友善,用餐時間分兩段,六點及八點十五分,我選後者,但侍應當日下午打來話我可以7點入座,呢個安排我好欣賞,雖然限時,但會靈活安排。

 

牛肉他他,調味重手

CENSU@中環

醉鴨胸雞肝醬,鴨胸肉嫩,用酒醃過,下面鋪鴨肝,以鴨肉夾住肝醬及無花果食,唔錯

CENSU@中環

CENSU@中環

青瓜花内釀蝦、帶子及芝mouse,配黑松露醬,幾好

CENSU@中環

白子飯團,就係呢個菜式吸引我去。輕輕灼過的白子下係醬油燒飯團,下面係鮑魚湯,食的時候㦚開飯團,似湯飯咁食,幾特別👍🏻

CENSU@中環

CENSU@中環

鰻魚沙律,蔬菜加烤鰻魚,好一般

CENSU@中環

慢煮北海道豬肉,舊肉整到介乎叉燒與腊肉之間的質地,普通。侍應問我好唔好食,我答普通,佢好驚訝,我以為自己答錯問題

CENSU@中環

侍應推介的味噌雪糕,侍應話係用白味噌,所以係甜,但我又食唔出,似雲呢拿雪糕多d

CENSU@中環

CENSU@中環

chef送的小丸子,小丸子上面鋪左糖漬雪梨片,旁邊有汁醬點

CENSU@中環

兩杯highball ,朋友話ok,我嗰杯無味,似冰水

CENSU@中環

餐廳喺歌賦街,晚上好靜,裝修幾有氣氛,牆上塊布好型

CENSU@中環

話說我訂位後,睇日本雜誌的時候見到有介紹,雜誌用「逆輸入」來形容。我影低相去到問侍應,原來餐廳二廚因為攞唔到香港的工作簽證,無法留港,大廚好有義氣,喺日本開一間比二廚打骰,菜式同香港八成相似,不過侍應話香港好食d,因為大廚喺度😆

CENSU@中環

CENSU@中環

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()