close

IMG_9823.JPG

7/2022光顧

川菜本身已經唔容易揾到朋友同食,下下大大碟更加難揾到咁多人,行過經過見到呢間街坊小店,感覺唔錯,約朋友兩條友試下。食物雖然口味油膩濃厚,但味道唔錯,如店名一樣,香辣鮮齊備,加杯啤酒,食得暢快。餐廳全女班,連大廚都係女將,唯一男丁係老闆個仔😆

 

蒜泥白肉

鋪上滿滿的蒜茸及醬油,不過長長一大塊,肥肉多,第一塊幾好食,但食第二塊已覺得膩。

IMG_9818.JPG

一品乾鍋

有八種配料 午餐肉、蝦、尤魚、菜花、腩肉、四季豆,土豆、洋蔥。名乎其實的一品鍋,加入辣椒粉炒焗,好香,腩肉肥厚,最好食的係土豆及四季豆。

IMG_9819.JPG

酸菜魚

點左細份,用黑魚(即生魚)魚肉厚滑,湯頭愈食愈辣,酸菜酸度適中,寬粉似粗米粉,帶點煙靭,夠索湯,整體不俗

IMG_9820.JPG

食川菜一定要啤一啤

IMG_9821.JPG

呢樽辣椒油,見到個名都唔敢掂,影相好了

IMG_9822.JPG

餐廳好細,一般麵店格局,不過相中左手邊圍住有個小小凹位,可坐八人,設計幾好

IMG_9824.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()