close

IMG_4627.JPG

3/2022光顧

近年好興食酸菜魚,好多國內店都嚟左香港開店,呢間係其中一員。酸菜魚係經典菜式,感覺老氣,但餐廳裝修清新年輕,好明顯係走年輕人路線,舊式的酸菜魚換上新裝後感覺出奇適合。酸菜魚味道適中,份量好大,兩個人食完後已無戰鬥力點其他菜。

 

酸菜魚

用鱸魚片,肉質較緊實。大大窩,金黃色的湯底好吸引,湯頭味道麻香酸辣有齊,但無想像中濃烈,可能要就番市場。酸菜好味,無好厲害的加工味道。我加左萵苣及鮮豆皮,萵苣清甜,見識少,以為豆皮似腐竹咁柔軟,原來係比較硬的,唔啱食。

上枱時湯頭好奇怪地明明有煙出但又唔夠熱,雖然碟底有蠟燭熱住,但只係聊勝於無,食左幾啖忍唔住要廚房翻熱,翻熱後好食得多。但唔知係咪之前食了晾左的油份,回家後滯住滯住

IMG_4624.JPG

油炸條

即點即炸,熱辣辣,外皮金黃酥脆,內裡有空氣感,點湯食好好味,油上加油。呢條油炸鬼水鬼升城隍,價值$38

IMG_4625.JPG

IMG_4626.JPG

湖水藍的店面加上半熊半魚的icon,清新可愛

IMG_4628.JPG

IMG_4629.JPG

IMG_4630.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()