close

IMG_4746.JPG

 

3/2022光顧

Single = single origin coffee single malt whisky 一個品牌式經營的cafe,店内的細節位讓我感受到店主的心思,感覺良好。鋪面似一個小盒,有窗有門,好可愛。cafe whisky bar,近年流行。室內一列靠牆梳化加矮枱,坐得舒服,枱的高度同梳化配合剛好,值得一讚。餐牌上有toastsaladsnackdessert ,選擇算多。bagel 味道不俗,處理咖啡感覺認真,唔錯的cafe,不過地方細,若坐滿客人都幾迫夾,早點過來至可享受寧靜。

 

Brie cheese & Pancetta 可選bagel sourdough ,我選cheese & onion bagelbagel煙靭度適中,但cheese & onion 味道唔出。饀料質素不俗,不過伴碟沙律菜唔夠新鮮。

IMG_4739.JPG

IMG_4740.JPG

IMG_4741.JPG

long black 濃而不澀,good

IMG_4742.JPG

幾欣賞cafe 的咖啡單,每月使用一隻咖啡豆,可選不同沖法,顧客可以嘗到以同一隻豆帶飲到不同的感覺及味道,有意思有心思。咖啡豆每個season轉一次。

IMG_4743.JPG

除左咖啡,仲有多款single malt whisky 提供,分half shot 15 ml full shot 30 ml,有興致的話,隨時來一杯,不分早晚。menu 👇🏼

 

https://www.forsinglehk.com/menu

IMG_4744.JPG

職員話呢個品牌係鎮店之寶,中間嗰支full shot $600 

IMG_4745.JPG

小店歡迎狗狗,可坐門口位。

IMG_4747.JPG

大部份咖啡店的長型settingcafe 裝修望落好似好普通,但室内的枱、椅同壁燈都幾靚,若晚上調暗燈光會更有氣氛

IMG_4748.JPG

IMG_4749.JPG

我覺得最入面的呢排椅最舒服

IMG_4750.JPG

IMG_4751.JPG

整幅牆都係多款不同的whisky

IMG_4752.JPG

IMG_4753.JPG

IMG_4754.JPG

洗手間的布簾都分左coffee & whisky

IMG_4755.JPG

IMG_4756.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()