IMG_8500.JPG

 

6/2109光顧

 

餐廳前身係灣仔月街spoil cafe,開左13年,想去好多年但都無去,因為餐廳好細,得幾個位,好易full,加上後來愈來愈多餐廳選擇,搞搞下都忘記了,不過就長期喺wish list 內。今日一睇,原來搬左上渣甸山,即去。餐廳喺渣甸山居民會所,前身係法國雪山餐廳。不過希望愈大,失望愈大,幾道侍應推介的食物都平平無奇,味道一般,唔需要特別上山食,而且交通不便。唯一好處係環境清靜,泊車只需$10

 

IMG_8493.JPG

 

洋蔥湯 唔夠熱。一大堆洋蔥浸在湯內,只得甜味,但完全無洋蔥香,一塊麵包浮在湯上,整碗湯温吞吞,毫不吸引。

 

IMG_8494.JPG

 

白酒煮青口 用法國藍青口,好大盆,青口鮮甜肉滑,但實在太細隻,肉好瘦,似食煲湯的淡菜,侍應話法國藍青口係咁細,話唔同大的青口,我笑笑口話我知澳洲同法國青口的分別,我都食過藍青口,只係未食過咁細的,侍應只尷尬地話會向廚師反映。白酒汁亦唔香。

 

IMG_8495.JPG

 

紅咖哩大蝦意大利麵 侍應介紹咖哩汁加入蟹肉煮,食落香辣惹味,但唔覺有蟹肉,意大利麵無咬口,隻蝦幾彈牙但無鮮味

 

IMG_8496.JPG

 

煎豬扒 侍應話好好味,一定滿意,不過豬扒無想像中的鬆化,煎得有點乾,多款配菜或烚或grill,無味

 

IMG_8497.JPG

 

豬肉腸闊條麵 cream sauce幾香濃,豬肉腸粒稍咸,不過算係唔錯。

 

IMG_8498.JPG

 

渣甸山居民會所

 

IMG_8499.JPG

 

裝修沿用之前法國雪山餐廳的裝修,只換左傢具,感覺時尚,當日只得我一枱客,包場

 

IMG_8501.JPG

 

IMG_8502.JPG

 

IMG_8503.JPG

 

IMG_8504.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()