IMG_1495.JPG

(文青feel 門面,同隔壁賣皮制手工材料的店面同一風格。貌似店主的男士都一派中產feel)

6/2018 光顧

 

唔明點解開飯網寫地址係廣東道,明明喺荔枝角道。餐廳外貌有點文青feel,幾次經過見到幾搶眼。睇到食評介紹的菜色幾特別,同食友來試下。餐牌上除左傳統潮州菜,仲有家鄉菜,亦有少見的手工菜,味道偏淡,愛嘗新的不妨一試。

IMG_1499.JPG

淨雙角 即係牛丸同豬肉丸,不過形狀係方型,等於魚蛋變魚角,幾彈牙。

IMG_1497.JPG

鹵水鵝肝 較一般的鹵水鵝肝硬身,咬落有點粉,鹵水味較淡

IMG_1500.JPG

鹵水鵝腸 

IMG_1501.JPG

烚花甲 花甲排得整整齊齊,賣相精緻,不過細細隻,唔夠厚肉,面頭放左九層塔,配上酸汁,味道都係清淡

IMG_1502.JPG

野菌棗蓉雞 全晚最欣賞的一道菜,雞肉已起骨,有彈性,雞下墊左豬腩肉,令整碟餸添上油香,加上野菌同紅棗,味道清甜

IMG_1503.JPG

煎蠔烙 蠔餅係煎,唔係平常的炸,無咁熱氣。蠔肉大大粒,不過蠔漿濕左d

IMG_1504.JPG

咸菜炒豬大腸 跟我食開的惹味感差好遠,豬大腸入味,但咸菜係完全無味,向店主請教,佢話正宗潮州咸菜係咁淡味,平時在坊間食到的都醃得太咸。又長見識了。不過唔啱我口味。

IMG_1505.JPG

沙茶牛肉炒棵條 食友原本想點炒米,但店主力勸佢點炒棵條,話米粉唔多配合,咁點解又寫在餐牌上呢?

IMG_1506.JPG

反沙芋

IMG_1507.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()