close

IMG_7386.JPG

 

3/2018 光顧

每次經過餐廳都見到幾多人光顧,貼在外面的餐牌又唔係貴,唔知點解有點卧虎藏龍的感覺(真係一個莫名奇妙的感覺)結果證明我的感覺係錯誤的,食物極普通,一間高級快餐,所點的都係廚師推介,但係連推介都麻麻,其他都唔使試,失敗的一餐。

 

家庭式小店,感覺温馨

IMG_7388.JPG

 

IMG_7387.JPG

 

餐包係烤蒜蓉包加法包,烤熱左,唔錯。餐湯野菌湯似帶有菌味的開水,但都勉強飲完。

IMG_7389.JPG

 

扒西班牙黑毛豬扒 照舊火喉由大廚話事,豬扒煎得香,肉質鬆軟有肉汁,薯蓉滑,配埋西梅汁,平衡油膩,不俗的一道菜,全無擺碟,感覺似快餐。

IMG_7390.JPG

 

小帶子、野菌墨魚汁意大利飯 帶子無味,似白烚後煎香兩邊,意大利飯超咸,頂唔順比駕駛員食埋,店員望過來,忍唔住向佢呻碟飯太咸,佢有問我要唔要煮過,我覺得唔會有大分別,無謂浪費食材,謝過就算。

IMG_7391.JPG

 

餐飲熱情果茶,太甜

IMG_7392.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()