IMG_1383.JPG

 

8/2017光顧

朋友住附近,我間中都會過來呢區。餐廳開左好多年,每次經過都見到高朋滿座,而且幾年前藍地大街未似而家咁熱鬧,呢間西餐廳都好突出。終於揾到機會一試,出品一d都唔失禮,水準比好多旺區的倒模西餐廳好得多。加上可能無咁大租金壓力,所以價錢唔貴。建議要book位。

 

主菜加$45 可變套餐,有沙律、餐湯同餐飲。跟餐沙律菜新鮮,汁稍酸。

 

IMG_1375.JPG

 

麵包當然唔係自家製,但焗到熱辣辣,又鬆軟,好味。麵包可以免費添一次,之後每個$10

 

IMG_1377.JPG

 

南瓜湯 跟餐,幾好味,無落太多忌廉,清清地反而無咁滯

 

IMG_1376.JPG

 

白酒煮青口 一坐低見到隔離枱有碟藍青口,即點。可選白汁或白酒,我選白酒。青口肉好細粒,不過勝在夠嫩滑,加上大量蒜片,幾香口,個汁用來點麵包一流。

 

IMG_1378.JPG

 

磨菇意大利雲吞 雲吞大小適中,饀料足,配個濃白汁又唔覺滯,唔錯

 

IMG_1380.JPG

 

紐西蘭羊架 落單時侍應提醒因爲係炭燒,個邊會有點燶,但上枱時又唔覺,賣相唔錯。燒得好香,不過以紐西蘭羊來講就似乎唔夠嫩,但我都收貨。配菜的薯蓉同蔬菜味道都唔錯。

 

IMG_1379.JPG

 

煙焗豬仔肋骨 幾香,肉質柔軟,我唔識食ribs,硬係覺得無肉食又麻煩,只試左少少。

 

IMG_1382.JPG

 

蟹肉意大利飯 蟹肉多,味道都唔錯,不過賣相成pat嘢咁就削d

 

IMG_1381.JPG

 

餐廳充滿田園氣息

 

IMG_1384.JPG

 

IMG_1385.JPG

 

室內裝飾帶點東南亞色彩

 

IMG_1386.JPG

 

坐位頗寬闊

 

IMG_1387.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()