IMG_9646.JPG

(獨立房間,坐得舒服,走來走去都唔怕失禮。)

5/2017光顧

之前試過散點、得獎名菜套餐、大閘蟹餐,全部都好滿意。今次試火鍋。被安排坐房,上等火鍋格局,枱大人少,開三個鍋,不同湯底,結果幾個人走來走去,似食buffet,上等格局被我等草根完全破壞。材料非常新鮮,全屬精品,餃子好好味,服務好,坐得舒服。侍應好體貼地將每碟火鍋料分小碟放在各人面前,等大家唔使夾得辛苦。若要招呼朋友食排場,呢度啱哂,若你同我一樣都係草根,記住要三思而後行。

 

醬料一碗碗整齊放在你面前,自己溝,唔係九宮格

IMG_9645.JPG

 

IMG_9647.JPG

共有四款湯底,唔記得名,總之係幾舊水一個,印象中朋友話麻辣正。

IMG_9649.JPG

 

火鍋料同好多其他高級火鍋店的選擇都差不多,不過特別欣賞佢的餃子同雲吞,漲卜卜,皮薄餡靚,材料豐富又好味

IMG_9652.JPG

枱太大,侍應細心的為我地分開小碟放在各人面前,但小家的我補妝回來以為係咁細碟,眼都突埋,心都離一離。其實原本全部食材都係一大碟,我又唔好意思爭住影,無謂失禮主人家,結果碟碟影到好似剩食咁。可惜結果我地都係四圍走,浪費左侍應的一番美意。

IMG_9650.JPG

杏仁茶,我的甜品首選

 

IMG_9648.JPG

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()