close

IMG_3236

 

(壽司有九款, 其中5款)

3/2016光顧

之前試過午餐,覺得普通,但唔知點解對此餐廳有好感,所以試多次,今次試晚餐。廚師發辦,師傅Andy風趣鬼馬,出手毫不吝嗇,整個餐款式多份量足 (直頭飽到上喉嚨) ,師傅處理食材有心思,但食材用料並非上成。餐廳職員友善,整晚用餐氣氛愉快,個人認為整體份量可以減少,提升用料質素應該會更好。一間有誠意的餐廳,各人口味不同,或者可以先試午餐。午餐定食價錢合理,不妨一試。

梅酒 師傅話係酒廠獨家為佢浸,味道可以,但梅味不足,師傅解釋係唔想梅味太出,影響壽司味道

IMG_3231

前菜平凡,味淡

IMG_3232

刺身有9款,除左款熟成中拖羅較有印像,其他都係一般,唔夠鮮甜。

IMG_3233

IMG_3234

小食有數款,蝦刺身手卷,燒白子,𩶘魚濃湯,魷魚,海鮮雖然口感不同,但味道都偏淡

IMG_3235

壽司有九款 壽司飯好味,但又係同一問題,件件味道差不多,例如海膽,用俄羅斯海膽,份量好多,一啖都食唔哂,口感豐富食落好澎湃,不過唔夠鮮甜。真係各有所好,我自己就想要鮮甜多d。

IMG_3237

兩款熟食 燒吞拿魚鮫肥美,九州青口配個麵豉忌廉汁,味道普通

IMG_3238

最後有生果甜品,普普通通。餐廳唔係走高檔路線,擺碟食材都普通。但勝在氣氛casual,若你想試不同食材,不同食法,可以一試呀。

IMG_3239  

 

arrow
arrow
    文章標籤
    銅鑼灣
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()