close

image  

念念
呢套係一套文藝片,若唔喜歡的話,就會好似我睇復仇者聯盟2咁,你講得幾精彩我都無動於衷。
會說故事的人,就係能夠淡淡地,娓娓道來令人感動的故事。生命影響生命,互相牽引,有時自己的一個決定,會對其他人帶來深遠影響遺憾而不自知。命運不由人,只可以選擇如何面對,而最痛苦的就係中間經歷的過程。故事三位主角各有心結,與上一代的種種糾結,導演以時空交錯的手法遂步交代,不帶任何批判,只帶出最好的選擇係放下,釋懷。導演手法一貫細膩,某些塲口更令我揪心。全片節奏頗慢,前段更有點悶,不過又係愈睇愈有戲味的片子。演員稱職,張艾嘉的戲,個個女主角都係氣質美女,李心潔不用多說,梁洛施都表現出色,想當年見佢退出生仔感到可惜,復出係一件好事,因為佢真係一個好演。張孝全都係我近年喜歡的男演員之一。
全片幾沉重,配樂舒服,畫面優美,我聽埋片尾張的徒弟劉若英唱的主題曲至離場,睇片尾字幕至知原來片中的插圖李心潔都有份畫。睇張艾嘉的出品,就如一個品牌,從頭到尾,一個好有感覺,好完整的project。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()