Jubba私房菜@bangkok
 
同喜歡食嘢的人傾偈真係好開心。話說攞住「舊日子」雜誌的餐廳介紹去問酒店職員點去,見職員睇到皺哂眉,再話我知雜誌介紹的海南雞飯個地址其實係雪糕店,我當然去唔到所以就順口問下職員有咩介紹,佢立即兩眼發光,一副胃食樣走哂出來,之後就推介呢間餐廳職員話佢自己幫襯過幾次。姑勿論結果食物是否好味,(始終口味每人不同)但整個談話過程都係十分開心我亦十分多謝佢。
回說餐廳,要先預訂,價錢由560B起,唔可以點菜,自行開價,講低有咩唔食,其他由廚師話事。我地點左1000B一位(約港幣$250)。酒店職員代為溝通同訂位,大家興奮地出發去神秘餐廳。地點在 BTS Chong nonsi站附近的小巷內,照住地圖,好易揾到小店好精緻,老闆娘亦即係廚師,非常nice,睇得出店主好有心機去經營小店,食物賣相漂亮,味道唔錯,但又唔係特別好,似去人家屋企食飯。若食開餐廳同food court想轉換下環境,呢類型食店都係一個選擇。
 
店子在兩層小屋2/F
IMG_4502 
 
IMG_4538
 
 
樓梯都有裝飾
IMG_4509  
 接待處好多ZAKKA小雜貨
IMG_4506  
洗手間設在樓下,乾淨但好多蚊
 
IMG_4508  
 
店主喜歡去遊行,牆上貼滿post card同佢四圍去的照片,小小飯廳,只有四張枱,可容納20人左右,有一角用來出售店主好友設計的衣物。
飯廳掛住好多店主的畫家朋友畫的畫,其中一張係佢的人像,係咪好似?飯後大家傾講,原來店子已開業14年,之前在SIAM,近幾年先搬嚟。店子serve lunch 同dinner, 夜晚8:30關門,店主可用英文溝通,個人勁nice, 同我地傾得好開心。
 
IMG_4503
 
 
 
 
 
IMG_4504
 
 
 
 
 
 
 
 
 
IMG_4505IMG_4532  
 再來介紹食物, 今晚共有六道菜
 
士多啤梨雜飲,配埋隻杯,好可愛。
IMG_4511  
頭盤沙律 有生菜,石榴籽,蓮霧,梨,生菜,rocket,加d花瓣,靚靚。最好食係個沙律汁,似日本醋汁,但又帶甜,醒神開胃。
IMG_4514  
米粉卷加豬肉炒蝦做topping,其實即係炒米粉fusion 版
IMG_4515_734546
 
 
 
IMG_4517  
簡單的steak 雞脾菇又甜又好味
IMG_4518_734624
 
 
IMG_4519 
黑椒雜錦炒大蝦 油左d
IMG_4521_736184  
清湯冬蔭公 有魚同草菇做配料 咪睇咁清 幾辣下 但好味
IMG_4522  
香草薑飯
IMG_4525_736340
 
IMG_4526 
芒果糯米飯
 IMG_4530_736543  
就係一個簡單廚房變出多樣美食
 
IMG_4533_734717IMG_4536IMG_4537_734873  
樓下有間麵包工房,睇牆上報導的相似係為老人家服務的麵包班。
IMG_4507  
 
如何去?坐BTS 到chong nonsi站(S3)往exit 1, (格1) 過橋後右手面樓梯落橋,左手面第一條窄巷(格2,3,4),巷口見到好大個,Sathon Inn banner(格5),向前行留意左手面,見到肥嘟嘟石膏公仔個門口就係,餐廳在2樓(格6&7)
IMG_4648  
 
咭片都用畫像,好可愛。有興趣可send email 或LINE真接揾佢
IMG_4513_734343  
 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    曼谷
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()