2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

日本食西餐我好少彈,但呢間真係好唔得,餐廳的評價不俗,食物其實ok,但服務真係好奇怪。餐廳類似私房菜,確認訂位前會email問客人有乜唔食,我話有一個朋友唔食牛,其他人乜都食,餐廳答覆唔可以,因為佢地餐單有牛,唔可以為一個人而改,咁我咪唔訂囉,點知轉頭餐廳又回覆話若四個人都唔食牛就得。我無所謂,反正又唔係前世未食過牛,只係想試下廚師的創意。

餐廳setting 係一張木製長吧枱,open kitchen,爐頭同料理台都喺一邊,工作枱及洗碗zinc盤喺另一邊,我坐洗碗盤嗰邊。全餐廳只得一個主廚一個二廚及一個外塲。結果係chef由頭到尾無行過過來,外塲就由落單至上菜,備菜至洗碗都做哂,見佢又要上菜又要幫手準備食材,之後仲捲起衫袖去洗碗,洗完碗又去備菜,個袖濕淋淋,感覺唔係好衞生。

我忍唔住問佢點解咁忙,佢話有人放左假。結果係一間中級西餐廳卻有如茶餐廳feel,仲要係咁喺我面前洗碗,真係食到好無癮。到走的時候我都黑黑地面,個chef至好似勉為其難咁講句多謝,你大方我唔小氣,同佢講左聲bye就走,一個不愉快的經驗。

 

餐廳地點好隱蔽,喺住宅大廈地下,我喺附近揾極揾唔到,結果係附近餐廳的老闆指路至識,諗住呢類「呀蟲介紹來」的餐廳應該有啲料到,點知…..

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

open kitchen 分兩邊,一邊煮食,一邊洗碗及焗爐,我坐的一邊完全睇唔清楚chef做乜

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

想點才杯酒,無drink list,又溝通唔到,外場即時寫個price list 出來

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

我全程好似坐廚房後欄咁,無癃之至😡

2024 九州温泉遊 餐廳篇 bekki@福岡

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()