東 8 下

離開藏王雪山,去山形食米沢牛做午餐,中途加插左一個特別節目(有興趣請睇掛衫張相的描述),結果落到仙台已經旁晚,行左一陣商店街又食晚餐,今晚又係食牛,雖然係我好喜歡的牛脷,但午餐的和牛實在太膩,差點食唔落。

 

午餐喺登起波食米沢牛,餐廳喺酒店地下,地方舒適,牛肉質素好好👍🏻

東 8 下

店面舒適,以卡座為主

東 8 下

東 8 下

生牛肉,調味太重手,好勁麻油味

東 8 下

我點燒牛肉,但食幾件已好滯,又一次証實我似乎要同和牛講bye bye

東 8 下

東 8 下

朋友的shabu shabu

東 8 下

朋友的steak

東 8 下

東 8 下

特別節目來了。去日本餐廳,店家通常會為客人掛起外套,習以為常,但今次居然發生小意外,離開時發現外套不見了😱話說呢間店的掛衣架放近收銀處,基本上個個客都掛喺度,點知離開時團長揾唔番件褸,只留下一件同佢件褸一樣顏色及款式差不多的褸。但團長件褸的gore tex,佢呢件係uniqlo。問店員,佢話唔清楚,佢只負責掛褸,並無保管的責任。大家無辦法,記起我地鄰桌有位男士同團長身型差不多,可能佢攞錯。於是團長要求睇CCTV,店員話要等一個鐘,咁我地橫掂無嘢做,又等下,因為外面實在太凍,希望等的時間當事人會攞番件衫回來,最主要係想報失備案claim保險。點知過左一陣經理問我地若賠錢有無問題,咁當然無問題,反正我都係claim保險。搞左一輪收完錢,店長話開店10年未發生過呢個事件,因為我地係遊客,唔希望我地留下不愉快經歷,今次係破例賠錢,平時係唔會負責,好多謝佢呢個安排。團長喺無外套的寒冬下嗱嗱臨回仙台買過件外套。好彩無冷親,另一個好彩係團長無將銀包証件或車匙放喺褸袋,否則就大煲。經過今次事件,以後件褸都係跟身好了。

東 8 下

晚上食牛脷,呢間我喺幾年前去過,今次再來,味道不變。今次終於食到我想食的番茄了

東 8 下

東 8 下

東 8 下

東 8 下

東 8 下

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()