close

妙乃

 

一開始當然又要多謝團長先啦🍻乳頭温泉的旅館同銀山溫泉一樣,一向難訂,其中最受歡迎的鶴心之湯及妙乃湯更加係一房難求,今次團長訂到,又肯臨時加我入去,仲要讓埋間大房比我地三個人住,非常感謝。

坐落於先達川河畔的 妙乃湯於1942年創辦,住宿期間最令我驚嘆係旅館保持得光潔如新,有歷史感之餘卻又安裝哂現代化設備,住得舒適。但呢類家族式經營的旅館就係有一種含蓄的美,只要細心欣賞,每一個角落都見到館主的心思。館內共有七個風呂,包括金湯銀湯及妙見風呂,泉水夠熱,好舒服。房間小巧,膳食精美,一個好好的住宿體驗,為我喺乳頭温泉畫下完美的句號,多謝團長🍻

 

來到妙乃湯

妙乃

妙乃

旁邊有巴士亭,坐車來都方便

妙乃

玄關

妙乃

妙乃

休閑區及早餐處

妙乃

館內好多不同款式的懷舊燈飾,好靚

妙乃

welcome food ,冷冷的天氣來碗味噌湯,真好

妙乃

第一間房,房間全部面向溪流

妙乃

另一間櫻草

妙乃

衛生間及梳洗處

妙乃

門後係睡房

妙乃

晚上會鋪床

妙乃

妙乃

睇景,兩張小櫈好可愛

妙乃

河川景,呢個景讓我想起群馬県的旅籠旅館

妙乃

妙乃

往温泉。館內的走廊都裝飾得好有品味,我影唔到咁多

妙乃

館內的香氛好好聞

妙乃

每個角落都有擺設

妙乃

混浴女生可連毛巾落池

妙乃

內湯

妙乃

妙乃

貸切風呂

妙乃

主角妙見風呂

妙乃

係好靚的,但天氣太凍,我覺得秋天來會啱我多d

妙乃

晚餐處

妙乃

旅館好厲害,下午仲係比較亂,一到晚上就變身了👍🏻

妙乃

妙乃

精緻的菜單

妙乃

晚餐我無乜印象,其實温泉酒店的早晚餐已經好少讓我有驚喜

妙乃

早餐。最特別係有納豆包,但我地全部人都啱食,浪費了館主的心意

妙乃

妙乃
 

先達川畔妙乃湯

妙乃

好凍🤪

妙乃

再見👋🏻再次多謝團長圓我心願

妙乃

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()