close

東day 6

 

今日開始左我不停讚頌團長的行程。話說乳頭温泉及藏王雪山係我睇左人地遊記N次,但從未想過去的地方,一來我怕凍,二來怕自駕危險。但團長有雪地自駕經驗,令我好安心,知道佢會去呢個地方,仲要訂到妙乃湯,即時二仔底死跟。到左白茫茫的乳頭温泉,買左温泉巡遊帖,試左幾個露天温泉,玩埋混浴,過足癮👍🏻

 

早餐喺Tullys解決,今次無左明太子熱狗

東day 6

進入雪國

東day 6

東day 6

乳頭温泉,我終於來了!

東day 6

先去妙乃湯放低行李

東day 6

嚟得乳頭温泉,一定玩湯巡 ,所以旅館會為住客準備毛巾包,方便浸浴。

東day 6

先去休閒村乳頭温泉鄉買温泉巡遊帖,職員好慎重,鎖喺夾萬😝乳頭温泉有七間出名的温泉旅館可供日歸,浸完後蓋印,遂個解鎖,日本最興呢個遊戲,但其中會有旅館冬季唔開,有旅館裝修,巡遊帖有效期一年,若想儲滿,可能要來兩次了。

東day 6

東day 6

日本的記念品總係咁有心思

東day 6

鶴之湯,我終於來了

東day 6

厚厚的積雪,好凍

東day 6

東day 6

東day 6

湯屋,有男湯、女湯及混浴。

東day 6

見人哋的遊記影相出來好靚。現實其實好凍,温泉只有簡陋脫衣所,多人迫埋一齊,差點放嘢都無位。

東day 6

鶴之湯,泉水奶白色(圖片摘自網上)混浴的温泉有女性專用通道直駁更衣室,通道有簾遮蓋,而池水係奶白色,若你唔企起身係絕對睇唔到你的身體,所以從更衣室落水後唔好企起身就得。我哋當日落到去遇到一對馬來西亞來的夫婦,男士同我地打左招呼立即行開,好gentlemen 👍🏻

東day 6

東day 6

東day 6

記得去office 蓋印

東day 6

飲品唔使用雪櫃

東day 6

揸車去蟹場,我見到有人行路,只能講句佢真係好愛浸溫泉

東day 6

無揸車唔使驚,温泉鄉有温泉巡遊巴士,不過跟班次,唔時間安排無咁靈活。其實除左鶴之湯較遠,其他温泉距離都近,但天寒地凍,喺室外唔係講玩

東day 6

之後去蟹場温泉,由於比較遠,所以好少人,浸完內湯又浸混浴,不斷除衫著衫,結果留低左幅眼鏡,第二日叫酒店打過來問,居然攞得番👍🏻

東day 6

湯屋

東day 6

內風呂

東day 6

外風呂,似喺森林內泡湯,好寧靜

東day 6

再行五十米去野湯

東day 6

似小紅帽見到森林小屋,不過入面無婆婆,只有一個浸左好耐温泉的持久男。話說去程時遇到浸完湯離開的團長,佢話只有一個男人在浸,已經浸左好耐,我地去到應該浸完,點知到我地浸完佢都浸緊,所以我封佢為持久男。

東day 6

喺森林内一路睇住飄雪一路泡湯,最重要係有好友一齊分享,又一個非常棒的泡湯經歴

東day 6

點解係又?因為上次跟同一位好友喺冰島海邊泡温泉,遠距離睇到鯨噴水,同場加影呢張相係由駕駛員操刀的航拍作品

東day 6

雖然呢個野湯泉水透明,但無乜人,加上有些少遮擋,所以同持久男可以各不相干

東day 6

回程又要行五十米回湯屋

東day 6

之後去大釜温泉,原本諗住唔再浸,因為除衫著衫實在煩,但好彩有浸,原來呢度的泉水下有泥漿,好得意

東day 6

今次儲左三個印仔,一年內應該唔會再來了。

東day 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()