IMG_0345.JPG

 

2/20119光顧

 

午餐時間揾食,少爺仔話要食拉麵,上開飯網見呢間好多讚就試下。坐底至知係大阪來的拉麵,地方整潔有現代感。通常來到不熟悉的店就會餐牌主導,選皇牌,因為若連皇牌都做得唔好就真係唔使試。點個精選拉麵,原味豬骨湯底,好多配料,湯底濃而不膩,唔錯喎。見隔離位碟炸雞都好靚仔,下次再來食餃子同炸雞。

 

店面算大,有吧枱位又有細枱位

 

IMG_0346.JPG

 

餐牌主導,點個超人氣麵

 

IMG_0347.JPG

 

超人氣精選拉麵 配料好豐富,叉燒都有兩款,一厚一薄,標榜用西班牙豬的豬肩同豬腩做。厚的一舊腩肉睇落都好吸引,但食落又真係太厚,近皮脂的部份油香四溢,但腩肉的下半部份稍乾鞋,切薄少少會好d?薄的一款在厚豬腩肉下,肥美嫩滑,不俗。肉丸加入大量蔥搓成,麵條係我喜歡的粗麵,無得選軟硬度,但咬落靱度適中。白色的湯頭濃而不膩,帶點鮮甜。仲有紫菜、木耳、筍干及溏心蛋,好豐富,整體不俗

 

IMG_0348.JPG

 

溏心蛋黃呈完美啫喱狀,夠入味

 

IMG_0349.JPG

 

店家強調用西班牙豬肉

 

IMG_0350.JPG

 

少爺仔一坐低就話口渴,我諗住比杯水佢,但佢好自然地攞起個餐牌點飲品,選左呢支$30的桃汁氣水,仲要好可愛地同我講 : 「我喜歡桃味」,$30!窮人如我一向只係飲水!不過我見今次兩個人點一碗麵至肯點呢枝嘢。真肉赤!

 

IMG_0351.JPG

 

記住,cash only

 

IMG_0352.JPG

 

點菜紙

 

IMG_0353.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()