close

星嵐@天后

坐車經過見到裝修幾骨子,上網查下係食日式定食,見到個豬扒飯幾靚,一於來試下。結果都只係有第一印象 裝修幾骨子。

 

黃金黑豚豬扒PAN

招牌菜,可能個PAN係特色,所以上菜時連PAN上,要自己將豬扒蓋上飯面,我就覺得好煩。最大問題係未收汁,湯太多,滑蛋豬扒倒左落飯面變左湯飯,豬扒質素同我喺成興隆買的三十幾蚊兩塊梅頭豬扒差不多,出品對唔住價錢。

星嵐@天后

星嵐@天后

豚肉壽喜燒

對家點左少飯,估唔到少到等於平日的四份一碗飯,唯有叫店家加飯,但加埋都係唔夠一碗份量。鍋內豚肉片、冬菇、豆腐蔬菜雞蛋齊全,不過湯底係味精湯。

星嵐@天后

朋友話個氣水樽好得意,點左

星嵐@天后

QR code落單,好多選擇

星嵐@天后

鋪頭喺街角,日式可愛,裝修近年多左好多呢類定食店,座位少,只賣定食,店主會用心煮,讓食客有家的感覺。但呢間好明顯得個殼,裝修餐具都可愛,但出品非常一般,只得賣相,就似將平價物包裝得靚靚攞出來賣,侍應生手,貌似老闆娘的靚女坐喺吧枱好似喺cafe咁,唔知做乜。

星嵐@天后

星嵐@天后

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()