close

IMG_7254.JPG

(平凡餐廳,行過都唔會留意。我的好餐廳未必係你的好餐廳,千萬唔好特登來食,怕你食完斬死我😅)

5/2020光顧

 

何謂好餐廳?每人標準不同,對於我,好餐廳唔需要好多星星、富麗堂皇或好味到識飛,只需肯用心的餐廳就係好餐廳。簡單的早餐,間間茶記都係一樣,但好的店會食到多士烘得香脆過人,好立克香濃過人。個個伙記都係對客,係咪個個伙記都喜歡對客?呢度的侍應友善,對客人就如老街坊,笑容滿面,喺度食完個早餐,感覺今日會有一個好開始,小確幸感覺油然而生。

 

(後記 : 小確幸感覺只維持一陣,因為之後開始行山,對住悲劇一樣的大斜路,所有幸福感一掃而空)

 

早餐可選多士,奶油、奶醬、占醬任選,多士烘得出色,薄薄的多士,金黃色的表層crispy 咬落清脆的chap 一聲,但又唔會硬到𠝹口,內裡仍保持柔軟,讚。

IMG_7250.JPG

餐蛋麵 湯唔浸過麵,太陽蛋蛋白煎得嫩滑,餐肉稍煎香,企企理理,整件事感覺舒服,就係咁

IMG_7251.JPG

好立克香濃,而家好多地方的好立克都淡如水,呢度可以找回小時候的味道,其實唔難,加多殼粉就得,但好多地方就係做唔到。

IMG_7252.JPG

每枱都有一壺茶,茶餐廳少見的服務

IMG_7253.JPG

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()