close

IMG_2528.JPG

10/2022 光顧

朋友仔食過話好食,加上當日做緊酸菜魚特價推廣,帶我去試。幾個唔食得辣的人去食川菜,結果都係小辣收塲😝小菜炒得惹味,又唔會太油膩,價錢合理,可以一試。不過味道偏向大路,無傳統的辛辣感。餐廳設有卡啦ok房,隔音極差,當晚有人大唱特唱,鬼殺咁嘈,建議坐遠d

話說當日有酸菜魚一蚊優惠,但結果除左$1,仲收左原價的加一,即係收左二十幾蚊,我笑住同收銀講佢呃人,收銀都笑住話 :「都係揾餐食啫。」佢又答得幾好喎👍🏻結果大家一齊大笑😆😆😆

 

食川菜,無啤酒點成事?

IMG_2522.JPG

七味青椒雞

雞粒炒青辣椒及蓮藕,香辣入味,送飯之選,不過食正辣椒就會好辣呢!

IMG_2523.JPG

酸菜魚

魚肉滑,配料有酸菜、芽菜、寬粉及萵苣,好豐富,湯底濃而不膩,食完唔口渴,但酸菜份量少,而且單薄,欠口感

IMG_2524.JPG

泡椒肥腸

肥腸豐腴入味,洗得乾淨,配合酸酸的泡椒,好開胃,不過配菜又係萵苣,連埋酸菜魚同之後的青炒萵苣,當晚食左好多萵苣。

食川菜我最喜歡點肥腸及田雞,不過我發覺好多人都唔食,今次終於有人陪我食肥腸,希望下次有人陪我食埋田雞。

IMG_2525.JPG

川悅上上簽

呢個菜式好得意,一枝枝簽串住不同食物,有 : 青瓜、蓮藕、鳳爪、豬耳、雲耳、雞尖、腸仔,豬肚。幾十蚊一筒,抵食又多選擇 ,呢個菜式抵讚

IMG_2526.JPG

清炒萵苣

萵苣三連發

IMG_2527.JPG

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()