IMG_6840.JPG

12/2018光顧

同班細路去完superpark放電再去書局,路過求其食個下午茶,喺無要求下反而有點驚喜。點三個tea set,雞翼薯條雖則簡單但整得細心好味,幾個餐夾埋有幾件蛋糕仔,用個兩層低茶碟上枱,成件事靚哂。最後仲送埋$5現金券,咪睇金額少少,其實對一間小餐廳來講係賺得一蚊得一蚊,我就覺得好有誠意。間餐廳唔係話什麼必食餐廳,但係食得出有心機做的餐點,行過不妨坐低試下。(中華書局旁,從前橫綱拉麵個位)

 

同場加影 喺大角咀的superpark真係好好玩,雖然場地唔算大,但勝在遊戲選擇多,密密麻麻,行兩步又一個遊戲,細路放電最啱。大人都要入場費,我都陪埋入去,一來我都貪玩,二來小朋友玩得癲碰撞難免,都係有大人睇住好d

 

有關票價事宜請自行查詢

https://superpark.com.hk/

 

鋪位細,半開放式感覺無咁迫夾,餐廳在掘頭巷尾,唔會多車多人。三個套餐分別係炸雞鎚,煎雞翼同芝士焗薯角,食物炸得乾身入味,一向對食物興趣不大的小朋友都食到唔停口

 

IMG_6841.JPG

 

IMG_6842.JPG

 

IMG_6843.JPG

 

小蛋糕的朱古力brownie幾好味

 

IMG_6844.JPG

 

最後來杯咖啡,七十零蚊個下午茶,有飲有食有甜品,招呼殷勤,算係咁啦

 

IMG_6845.JPG

 

現金券,好可惜無機會用到。

 

IMG_6847.JPG

 

IMG_6846.JPG

 

同場加影superpark放電日,四個大人陪三個細路玩,其中三個大人玩左一陣索性坐埋一邊玩手機,我就死唔蝕底玩哂佢,尤其係個好多通道加滑梯嗰個架,我次次得個睇字,今次可以玩餐飽,真滿足

 

IMG_6848.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()