IMG_6580.JPG

5/2022

蛋包飯係日本洋食的代表食品,間唔中都會想食,不過暫時未食到喜歡的。從前喜歡,一樣開喺海港城的niji bistro關門多年。睇到新開的滿天星蛋包飯專門店,索價兩百蚊一個,而且日日排長龍,無諗過食,但因為喜愛的食評人推介,加上有coupon,所以試下。只可講句 : 試過就算。

 

比親呢張相朋友睇,都會有以下對話

估下碟飯幾錢?

朋友 八十

日本過江龍店喎

朋友 百二

開喺海港城喎

朋友 百六

二百幾呀!

朋友 你黐左

 

我都覺得係黐左,不過用左coupon,價錢總算喺百六以下

 

蛋包飯賣才相不俗,肉汁味道偏重,有點口渴,半熟蛋醬黃澄澄,口感滑溜,帶點點蛋香,炒飯內食到香菇及帶子,炒飯偏稔偏濕,口感麻麻。漢堡肉無咬口無油香,二百幾蚊個蛋包飯,絕對overprice 

IMG_6577.JPG

IMG_6578.JPG

最欣賞係成壺水放枱面,唔使下下叫侍應斟水,慳番大家的時間,讚

IMG_6579.JPG

用餐時間限時90分鐘,我食完坐喺度飲水睇手機,有排未夠鐘,侍應一時走埋嚟攞走塊牌睇我入坐時間,轉頭有出張單比我,擾擾攘攘,感覺似催我走,唔知以為食緊茶餐廳,感覺好差。

IMG_6581.JPG

餐廳門外總係排滿人龍,我當日喺開店前五分鐘到,好彩第一輪入到,否則就唔再等了。

IMG_6582.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()