close

IMG_4312.JPG

3/2022光顧

喺北角食完飯,套餐無包咖啡,唯有出外揾。喺開飯網見到呢間感覺專業,按地址行就係。cafe得一位員工,亦係咖啡師,點左杯手沖,味道平和。舒適的小店,行過歇下腳,充電再起行。

 

同咖啡師吹水,聊到咖啡店生態。近十幾廿年咖啡潮流愈演愈烈,全世界的大都會都開左好多不同類型的咖啡店,我自2014年開始光顧咖啡店,睇住市場增長,疫情期間無得外遊,咖啡店更加如雨後春筍,保守估計起碼開左二百間,因為成本唔算高,好似呢間細細間的,五十萬左右就可以開店,門檻唔算高(當然唔計之後捱貴租),結果就係咖啡店汜濫,良莠不齊。結論係若只想飲杯好咖啡,其實唔使周圍試,揀幾間啱飲的就得,揾啱個咖啡師,每次試下不同的豆,嚐嚐咖啡師的手藝,就似去食Onakase。不過而家咖啡師同鮨店師傅一樣咁搶手,今次去完下次可能已唔喺度。好似今次遇到的咖啡師已預告我知佢又快走了….

 

六十零蚊杯手沖,價錢合理

IMG_4310.JPG

IMG_4311.JPG

咖啡店喺橫街內,細細間,最喜歡呢種店,standard 咖啡店裝修

IMG_4313.JPG

IMG_4314.JPG

IMG_4315.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()