close

IMG_9002.JPG

4/2021光顧

長假期無地方去,行下大館,順便喺度食埋午餐。大館開左好多餐廳,想飲茶,之前食過Madam Fu,今次試新嘢,揀左Chinese Library,不過假日只做點心任點任食brunch,點心款式選擇唔多,好彩味道唔錯,賣相亦幾精緻。其實我唔多鐘意食點心任點套餐,因為通常選擇大路,而且實際唔係食到咁多,除非係有食力之人,否則散點反而仲多選擇,而且埋單會平過任點任食,所以呢餐我無比錢,迫人請我食😜😜

 

任點任食點心餐牌,可以遂件點,貴價少少的點心、小菜或炒飯都要加錢。

IMG_8996.JPG

點心造型精緻,味道唔錯,即點即蒸,上枱時仍然能保持温度,腸粉皮薄,蝦餃澄麵有咬口,炸物唔油膩,基本要求都做到,但無乜邊樣突出,所以唔會遂樣寫了。

IMG_8997.JPG

叉燒要加錢點,見到上面鋪左芝麻,唔多喜歡,食味一般,可能食開柔軟度高的叉燒,呢件有點粗糙感。

IMG_8998.JPG

甜品係最弱的一環,紅豆綠茶脆網卷油淋淋,蛋撻酥皮亦唔夠酥化。

IMG_8999.JPG

IMG_9001.JPG

餐廳走英式高級會所feel裝修

IMG_9003.JPG

IMG_9004.JPG

IMG_9005.JPG

露台好chill

IMG_9006.JPG

餐廳外面係酒吧,下午食低茶set,對面係西餐廳

IMG_9007.JPG

談心位

IMG_9008.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()