IMG_6866.JPG

2/2021 光顧

貴價精緻中菜館,食過中環嗰間,覺得唔錯,尖沙咀店之前推出點心任點,一位難求,今次善長想試,梗係舉腳贊成👍🏻點心任點已完,點餐回復正常。點心真係有水準,尤其係碟叉燒,小朋友食到舔舔脷,裝修又靚,不俗的餐廳。雖然餐廳今期無參加coupon 計劃,但為左保住生意都有做8折,易book位好多。

 

泡椒鳳爪辣味慢慢沁出來,小籠包皮薄,入面注滿上湯,出色👍🏻燒賣及龍蝦餃上枱時熱辣辣,皮薄饀靚,腸粉皮薄,入面的油條香脆,釀入蝦膠,咬落口感層次分明,每樣食材都高質。

IMG_6862.JPG

蜜汁叉燒 蜜汁清甜,剛剛包裹住每一舊叉燒,叉燒肉質柔軟,邊皮帶點焦香,烤得火喉剛好,同小朋友爭食。

IMG_6863.JPG

蝦羔炒飯 飯粒分明,炒得乾身,櫻花蝦、蛋絲及蔬菜切得幼細,每啖都食到材料。但蝦羔無想像中的惹味。

IMG_6864.JPG

蛋白杏仁茶香濃,蛋白滑,但唔算驚艷

IMG_6865.JPG

餐廳喺海港城4樓一角,比較清靜。室內佈置高貴清雅,最有欣賞厚厚的靚地氈及不同顏色的空間,waiting area 好濶落。

IMG_6867.JPG

IMG_6868.JPG

waiting area 外接露台及偏廳

IMG_6869.JPG

IMG_6870.JPG

大廳

IMG_6871.JPG

IMG_6872.JPG

被安排坐窗邊位,有海景睇

IMG_6873.JPG

仲有私家房

IMG_6874.JPG

IMG_6875.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()