close

IMG_8692.JPG

兩款主菜, 和牛換做菜

Alluis@銅鑼灣

 

餐廳試過幾次都好滿意,同朋友來食晚餐,點知掃興而回。話說當晚食tasting menumain course 係和牛,朋友唔食牛,結果chef 居然用舊烤椰菜代替和牛(見第一張相),我朋友並唔係素食者,點解會比舊菜佢呢?呢餐每位過千,和牛同舊菜的food cost差好遠,若個chef肯花少少心思,釀幾塊菇落去,又或者話我知舊菜有幾咁特別,我都無咁慶,我即時向chef反映,佢話問下廚房,之後無回覆,由於當晚係chef table,有其他食客,我唔想阻左個流程,食到咁上下出左去同經理傾。

 

經理解釋話餐廳係organic餐廳,唔會浪費資源,所以食物預得剛剛好,我臨時話唔食牛,佢安排唔到其他食物比我。其實餐廳分兩部份 ,一邊係chef table,另一邊係做散餐,我就唔信咁大間餐廳都揾唔到其他食物replace,只有一舊烤椰菜?經理又話就算我一早講左唔食牛,chef都只會安排蔬菜比我,仲問我係咪第一次食tasting menu,我真係嬲到笑左,我話我就係食左好多次都未試過有呢個遭遇,通常會比番差不多級數的食物,我明白tasting menu chef 煮乜我食乜,但無比較就無傷害,若個個都食菜,我反而無乜所謂。最後餐廳比左4 coffee同一件小cake表達點點歉意。我唔係為左攞著數,亦都唔係要嘈交,只係好掃興,最慘係搞到朋友唔開心。其實今次的出品我都好滿意,但今次經驗實在差,唔知係咪因為換左個chef,只能照本子辦事,臨塲發揮唔到?無論如何,只能當自己唔好彩了,我可以做的係以後唔再幫襯。

 

今次的相懶得寫內容,在興趣的請自己看圖對餐牌🙏🏻

IMG_8693.JPG

IMG_8694.JPG

IMG_8695.JPG

IMG_8696.JPG

IMG_8697.JPG

IMG_8698.JPG

IMG_8699.JPG

IMG_8700.JPG

IMG_8701.JPG

IMG_8702.JPG

IMG_8703.JPG

IMG_8704.JPG

IMG_8705.JPG

IMG_8706.JPG

IMG_8707.JPG

IMG_8708.JPG

IMG_8709.JPG

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()