close

IMG_2372.JPG

6/2021光顧

想試酒店的班尼迪好耐,但唔多捨得,之前試過餐廳的weekend brunch,印象良好,決定試下。食材一樣高質,食物精緻美味,侍應細心服務好,一早來到靜靜的嘆個高質早餐,感覺良好。早餐有‘SOMM breakfast ‘ ‘Bubbly Breakfast’兩款選擇,不過就如侍應所講, ‘Bubbly Breakfast’通常食唔哂,所以我選SOMM breakfast。早餐限時個半鐘,為左準備weekend brunch10:30要還枱,不過我見有客人10:00至入來,莫非對好多人來講,一個幾百蚊的早餐就如大快樂一樣,係一個快餐?

 

果汁有cold press 青蘋果西芹莧菜及橙甘旬薑選擇,我地兩個人食,揀哂佢,我一向怕飲蔬果汁,但呢兩杯味道又幾清新,唔錯喎

IMG_2361.JPG

麵包 有牛角包或酸種麵包選擇,我地每人點一款。

牛角包配法國BORDIER木桶手打牛油,我梗係唔知點好法,只覺幾香幾滑,牛角包酥軟,有空氣感,太后滿意

IMG_2362.JPG

我選穀麥酸種麵包(另有plain 口味),配新鮮果醬及高貴牛油

IMG_2363.JPG

牛油果露筍加poach egg,仲有青豆,食材鮮嫩,side dish 烟肉juicy

IMG_2364.JPG

露筍班尼迪,好耐無食過用muffin做底的班尼迪,poach egg蛋汁濃,荷蘭汁味道及濃稠剛好,配乾火腿及幾片truffle 增添味道增次又唔heavy,,一個滿意的班尼迪。不過side dish 配牛油果就有點失策,因為無為意太后點左牛油果,早知食薯餅。

IMG_2367.JPG

IMG_2368.JPG

咖啡一般

IMG_2370.JPG

IMG_2371.JPG

SOMM breakfast’有果汁、熱飲、麵包、一款甜盤或一款咸盤加side dish

IMG_2372.JPG

’Bubbly Breakfast’ 有果汁、熱飲、香檳或紅茶菌,一款甜盤及一款咸盤加side dish

IMG_2373.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()