close

IMG_4339.JPG

 

12/2020光顧

 

午餐有兩款menu,分lunch menu四道菜及 tasting menu 八度菜。菜式以日系為基調,走創作路線。我選tasting menu,食材豪華,擺盤靚,配搭唔錯,但味道唔突出,甜品有點驚喜。環境舒適服務不俗,起碼食得飽,若有商場飲食coupon就不妨一試。

 

餐廳開左一段時間,初開業時已經想來,直至轉到第三任chef至有機會一嘗滋味。首任chef有南美血統,主打時興的日本秘魯fusion菜,因為太受歡迎,已自立門戶喺中環開店。雖然chef走左,但menu 仍保留chef的創作,之後由香港chef接手,剛剛又轉左美國chef,新廚只到左6星期,菜單仍在優化中,所以大家之後幫襯就未必係我呢個菜單了。

 

Amuse Bouche 鬆化的小方toast上放上北海道海膽,法國魚子,好華麗。

IMG_4326.JPG

 

IMG_4327.JPG

清香的昆布高湯內係燉得好腍又入味的蘿蔔,蘿蔔上有舞茸菇及法國藍龍蝦,為保龍蝦肉鮮嫩,煮到半生熟,但無想像中的鮮甜。湯內加入青檸汁及菊花瓣,添上清香與色相。

IMG_4328.JPG

三款刺身 深海池魚配秘魯黃椒汁,似南美的ceviche,白蝦配蝦膏醋,白蝦的甜加蝦膏的濃味,唔錯。chu- tora配壽司豉油,整個配搭幾有趣。不過盤刺身由我食第一道菜已準備好,一直攤左喺我面前的準備枱上,食完頭兩道菜至上枱,仲要喺我面前用個保暖杯倒水入個盒度製造仙境效果,我覺得無哂興緻。負責人解釋話Omakase 都係咁,但人地一路切一路整,唔係攤咁耐,我唯有笑笑口話當學嘢。

IMG_4329.JPG

IMG_4331.JPG

佢就係咁默默地等

IMG_4330.JPG

炭燒鹿兒島和牛配洋蔥炒成的菜泥及garlic sauce ,和牛肉質一般,但烤得唔錯,反而菜泥更好味😋

IMG_4332.JPG

Risotto 侍應話concept 來自大閘蟹,飯底用日本米煮,加入野米增加口感。toppingcheese加蟹糕及松葉蟹肉 ,加上陳醋foam,好味又有新意,我buy

IMG_4333.JPG

IMG_4334.JPG

甜品,parsley root 、糖醃舞茸菇,配白朱古力雪糕,topping係杏仁泡,蔬菜加雪糕,毫無違和感,幾得意。

IMG_4335.JPG

再來幾款小甜品 blood peach sorbet下墊蛋糕、梨肉粒jasmine tea、烏魚子朱古力撻、

lego狀的whisky jelly,款款精緻,兩小口食完,好符合我對甜品的要求 : 款多美味量少精緻

IMG_4336.JPG

烏魚子朱古力,又咸又甜,幾有趣

IMG_4337.JPG

chef送的甜品 脆波波內係液體的white truffle ,一咬開就係一啖濃濃的truffle 水,幾有驚喜。呢個應該係新上任的chef剛剛想出來,因為我見廚房的員工都試緊味,因為呢個甜品,令我對新chef有點期望,心思思想試下佢個新menu

IMG_4338.JPG

餐廳門面簡約,裝修時尚,幾有氣氛

IMG_4340.JPG

IMG_4341.JPG

IMG_4342.JPG

坐吧枱可以睇到廚房運作

IMG_4344.JPG

IMG_4343.JPG

全程主要由二廚serve我,同chef無乜交流,但見佢全程好勤力地做準備工作,但唔關我呢餐事

IMG_4345.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()