close

IMG_9527

1/2016 光顧

去太古城誠品新店朝聖,唔想四圍行,就食店內餐廳算了,當試新嘢。店子裝修同書店風格一樣,自然簡約,睇雜誌先知原來同HABITU同一集團。食物標榜有機天然「you are what you eat」。餐牌精緻,似十足MUJI CAFE。又係細細碟,樣靚味普通,價錢唔平的中價餐廳,唔係太差,但試過就算,反正鰂魚涌果邊大把嘢食。

晚餐有set dinner同a la cart, 我點左兩個set dinner。 入去之前見門口餐牌有set dinner A 同B之分,睇中的食物係set B,但坐底至知原來A 同 B 每兩星期swab 一次,咁就咪show 哂出來啦。

IMG_9530

set 的頭盤同main course可自選, 另外可以加錢點其他side dish 。我的選擇係頭盤蕃茄牛油菓配芝麻沙律醬,main course 鱈魚千層麵。跟餐有麵豉湯。

IMG_9520

蕃茄牛油菓配芝麻沙律醬 牛油果得兩小塊,蕃茄唔覺甜

IMG_9522

鱈魚千層麵 鱈魚夾埋喺千層麵內,無平時食肉醬千層麵咁膩,唔錯。蔬菜話係有機,但又唔覺特別鮮甜

IMG_9521

朋友點的頭盤係肉碎蓮藕配和牛紅米飯

IMG_9523

肉碎蓮藕 蓮藕片爽但不甜

IMG_9525

 

和牛紅米飯 明白百幾蚊係食唔到和牛,朋友都無期望,因為係食肉獸,無選擇下的選擇。我明白餐廳係以素食為主,但舊牛都唔好煮得咁靭吖。綜觀所有食物,材料我真係食唔出佢口中的u are what u eat

IMG_9524

枱上小擺設

IMG_9531

綠化室內裝修

IMG_9528

IMG_9529

IMG_9532 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    太古城
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()