close

Lua@銅鑼灣

牆身紅彤彤的地鋪非常吸睛,餐牌的菜色亦好吸引,我諗住簡單食一餐,求其點左一飯一麵一甜品,收費非常進取,若唔係開飯網有特價,我絶對唔捨得食。

 

生牛肉雜錦湯河

湯頭濃郁,除左好靭的黑栢葉,其他配料都唔錯,自家製的河粉質地軟糯,不俗的一碗河粉。

Lua@銅鑼灣

題外話如今喺香港食飯成日有「唔值」的感覺。唔係話比唔起,只係覺得唔值,而家食碗有點質素的粉麵都要過百,拉麵如是,台灣紅燒牛肉麵如是,就如呢碗越南河粉都係,食碗車仔麵都六七十蚊,真係幾無癮。

Lua@銅鑼灣

越式香茅豬肉飯 伴特色蛋餅

食完呢個飯後,我就決定唔再回頭。份量少,所謂豬扒係乾爭爭的豬肉,所謂特色蛋餅係雞蛋蒸肉餅,food court 一樣的碟頭飯收過百元,只能望飯輕嘆

Lua@銅鑼灣

凍越南百分百甘蔗汁配鹹柑桔

我一向唔喜歡呢類飲品,只鍾意個樽,但對家話味道ok

Lua@銅鑼灣

原隻芒果牛角窩夫配自家製椰子雪糕

芒果切到一pat咁,法官大人,我無嘢講

Lua@銅鑼灣

居然有人唱live,幾特別。

Lua@銅鑼灣

餐廳外表好搶眼,似會安古城的餐廳,估唔到會有露台位

Lua@銅鑼灣

Lua@銅鑼灣

Lua@銅鑼灣

Lua@銅鑼灣

 

Lua@銅鑼灣

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()