close

杣。YASHIMA@中環

睇到介紹,感覺良好,即管做白老鼠試下。去到見到裝修靚靚,但星期六午餐我一人包場,再睇開飯網百幾個笑三個喊,預左中伏。幸好出品可以。日本師傅喺東京做左十年,之後喺泰國做左幾年,年幾前開始喺度做,套餐係有割烹元素的壽司餐,整個餐的食材及賣相都唔錯,師傅好有心機,不過食價比低,個餐原本無海膽,要另外加錢,係師傅見食材有剩至請我食。

 

同侍應閒聊,當然又係呻到樹葉落,佢喺另一間高檔日本餐廳過來,慨嘆個市好靜,從前洗得起錢的客都移左民,加上倒水事件,嚴重影響生意。佢問我呢餐意見,我反問佢開左年幾,有無熟客?佢話唔多,咁我話你應該都覺得有問題啦。講真呢類中高價日本餐廳香港開到周街係,食材及餐單間間都係咁上下,要突圍唔容易。呢餐唔係差,只係我無意慾再來。

 

我點左$880餐,加$250有海膽及汁煮鮑魚。若加海膽,加埋一要千二左右,呢個價錢,我相信有更好選擇。

杣。YASHIMA@中環

菜單

前菜

  • 番茄、雪塲蟹、魚子醬、金箔,啫哩醋
  • 鴨胸、蔥、山椒葉、蕪菁
  • 甘鯛、茄子、京野菜

 

壽司

  • 魷魚
  • 金目鯛
  • 縞繪
  • 秋刀
  • 鰹魚
  • 牡丹蝦
  • 玉子

 

  • 海膽魚子(送)

 

  • 魚湯
  • 甜品

 

 

杣。YASHIMA@中環

鴨胸醃漬過再燒,鴨肉中間好嫩

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

燒魚嫩滑,魚鱗燒得香,食到墊底的茄子,師傅會細心地幫我切細份,等我可以優雅地食

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

壽司飯偏濕黏,魚料新鮮

 

 

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

魚湯濃郁鮮甜

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

生果甜品盤

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環


杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

杣。YASHIMA@中環

倒轉的樹,記得荷里活道附近都有間日本料理內有有棵倒轉的櫻花樹

杣。YASHIMA@中環

裝修好靚,厠所都用電子鎖,我好欣賞,但食飯唔係食呢d

杣。YASHIMA@中環

厠所有jomalon香水,但又無aesop皀液?

杣。YASHIMA@中環

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()