close

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

今次主要係redeem到機票至去,雖然好耐無去北海道,但其實去過好幾次,好多地方去左,而且北海道的景點都無乜改變,所以plan行程時都有點頭痕。最後決定選擇我最喜愛的美瑛為主角,慢慢行。今次只得我同駕駛員二人行,可以想點就點,要幾任性有幾任性😆😆😆第一日到步札榥,去到酒店settle down 都七點幾,食個晚餐行一陣就回酒店瞓了。

 

自助寄行李,蛇𠺌的我,喺寄行李時神經質地係咁問職員怕唔怕寄失,職員面對呢條低b問題(即係問佢會唔會墮機一樣,佢點知啫😒)好耐心地話機會只有少過百分之一,咁答我覺得反而有誠意過話一定唔會😆見我咁緊張,職員都話唔怪得咁多人寧願排隊都唔做自助😅

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

lu,心想會唔會有一次坐飛機望出窗可以見唔到呢個大引擎?

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

好耐無食過似樣的飛機餐~除左蓋住點心,以為係塊紙的椰菜之外😳

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

見到機票有redeem,換同一個里數去日本,北海道最抵,不過無哂商務,所以換左優質經濟艙。坐落真係有點感慨,原來當你要縮喺一個小空間一段時間的時候,只係個位濶少少,有個腳踏,身體的享受已經差好遠。

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

lu

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

酒店喺市中心,可選JR或機場巴士,我唔想上上落落又轉車,選坐機塲巴士,直出市中心好方便,domestic international 機場大樓都有站,但建議去domestic站上車好d,因為去到international 大樓已無乜位。

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

domestic 站的車票喺大樓地下counter出售,車站就喺門口,買飛後職員會比埋張紙仔你,寫上站號及下一班車時間,清清楚楚。

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

酒店check in後問職員介紹串燒店,再三問佢係咪堅好食,佢拍哂心口,最後發覺大家口味唔多同😅

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

行過麥當當,期間限定香印奶昔,嗜甜的人飲得開心

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

我食左餐唔合心意的,當然不罷休,行過經過,啪番半打蠔,正👍🏻

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

晚上落雨了,回酒店休息喇

2023北海道遊 遊記編 Day 1 香港至札幌

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()