close

IMG_8408.JPG

2/2023 光顧

 

睇雜誌介紹,主廚喺Arcane做過,都叫做有賣點,但以為係素食餐廳,所以一直無興趣,直至有日行過睇餐牌,原來有好多嘢食,而且個brunch 價錢合理,所以同食友過來。菜式的汁醬用蔬菜或果仁打成,又會加入日本醃漬做配菜,配搭幾特別,味道清新,感覺健康。

 

Nettle and Lovage Soup

ratte potato, crouton

香草加薯仔,一碗充滿葉綠素的濃湯,好香濃

IMG_8400.JPG

Smoked Salmon

poached eggs, english muftin, jaiapero

班尼迪的荷蘭汁通常係黃色,但呢個係紅紅綠綠,加埋水煮蛋的白同黃,色彩繽紛。紅色的紅菜頭泥甜甜地加墨西哥辣椒做成的綠色醬汁,辣加甜,有新意的一個班尼迪。

IMG_8401.JPG

IMG_8402.JPG

Fremantle Octopus

miso eggplant, capsicum, zucchini

紅椒醬配八爪魚,柔軟入味,配菜有味噌茄子及菜心,中西日元素都有。

IMG_8403.JPG

Pan Fried Stone Bass

braised seaweed, pickled mustard greens

鱸魚煎得皮香肉滑,最特別係配菜用日本漬,海帶、牛蒡、酸菜,又幾夾喎。

IMG_8404.JPG

Sweet Potato Pancake vo

cashew anglaise, berry compote

番薯班戟,口感帶點煙靭,腰果忌廉醬香,漿果醬甜甜酸酸,又係一個新鮮的配搭

IMG_8405.JPG

Brunch menu,定期更換菜式

IMG_8406.JPG

餐廳開放式,有吧枱,餐枱喺對面,隔左條走廊,帶點禪意的間條木屏風夠高,唔似坐走廊

IMG_8409.JPG

呢邊應該係歡樂時光飲酒用

IMG_8410.JPG

IMG_8411.JPG

IMG_8412.JPG

IMG_8413.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()