close

IMG_1835.JPG

5/2021光顧

去九龍城買餸順便揾間cafe食早餐,九龍城基本上每條街都有cafe,試過幾間都無乜回頭意慾,不如試新嘢。經過見到呢間幾靚,日系咖啡店,無論裝修用具及餐具都有精品的感覺,餐點頗多素食選擇,配搭幾有趣,多款咖啡提供,奶啡、手沖、虹吸、特飲都有。食物同咖啡都唔錯,但好多人幫襯,晨早去到已爆滿,想去第二次都要諗諗。

 

店長好年輕,坐喺吧枱同佢閒談,原來cafe係「過海龍」,總店在西環,同店長笑話店中侍應似金魚,即係不斷無目的地行來行去,但又無做過d乜,好搞笑。店長都無奈嘆氣,係咁同我呻請人難,我笑話邊有咁多好似你咁年輕又醒目的員工?不過餐廳新開,希望磨合後會變好吧。

 

忌廉蘑菇酸種包  套餐配上生杲、沙律及奇阿籽布丁,感覺健康,酸種麵包上係忌廉煮雜菌,有本菇及雞脾菇,口感juicy,最特別係入面加左豆腐,口感有如cheese一樣,好特別。奇阿籽布丁都幾得意,奇阿籽好似西米咁,加豆奶溝埋,再加果jam,撈埋一齊空口食又得,用來搽麵包都得。

IMG_1824.JPG

cream sauce 內藏豆腐。原來設計餐單的靚女係西環店的常客,主攻素食,可能同cafe理念相近,之後做埋顧問,佢話遲下會去英國修讀有關食物的課程,希望回來後會有更多新菜式。

IMG_1825.JPG

焦糖香蕉酸種包 朋友點,無講嘢。

IMG_1826.JPG

朋友點的拿鐵,望落幾香濃,啡色的皮杯墊印有咖啡店的名,好襯間咖啡店

IMG_1827.JPG

點左杯手沖 El Salvador Shekinah,照舊飲唔出餐牌寫的味道,而且有點酸。

IMG_1828.JPG

IMG_1829.JPG

小小木托盤都印上店名

IMG_1830.JPG

店長請飲小杯手沖Ethiopia Guji Shakisso,飲完至記得影,所以係吉杯。入口感覺醇滑,味道溫和有果香,我喜歡呢隻豆多d

IMG_1831.JPG

店長話咖啡唔同沖法唔點同味道,我又點杯Guji 虹吸,果然味道較濃厚,而且明顯見到一層油浮面。

IMG_1832.JPG

IMG_1833.JPG

其實我好少連續點兩杯咖啡。事緣係我之前點餐等左半個鐘以上,隔離左右遲過我來都食完,同侍應反影左,佢地不厭其煩地幾次向我話整緊,唔煩都比佢搞到煩,之後店主來了解情況後free 左個包比我。我反對無效,就點番差不多價錢的咖啡好了。

IMG_1834.JPG

cafe 門面好日系,喜歡旁邊的小氣窗,cafe新開張,好有人氣,有多款座位,有吧枱及靠牆坐位坐滿人都幾迫。深色木材裝修,配上皮椅,感覺高雅有型,晚上變身做酒吧,似係聽jazz飲下whiskyd feel

IMG_1836.JPG

IMG_1837.JPG

IMG_1839.JPG

樓底掛上枯樹做裝飾

IMG_1838.JPG

近門口的窗邊又有一列吧枱

IMG_1841.JPG

門口小座位,迷理梳化及木櫈

IMG_1842.JPG

小角落

IMG_1840.JPG

仲有後巷小吧枱位,有relax

IMG_1843.JPG

IMG_1844.JPG

吧枱的咖啡工具好似好專業咁。

IMG_1845.JPG

IMG_1846.JPG

IMG_1847.JPG

菜式組合有點心思

IMG_1848.JPG

IMG_1849.JPG

IMG_1850.JPG

IMG_1851.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()