close

IMG_1632.JPG

9/2022光顧

食開的蠔店關門大吉,要另覓新落腳點,去開飯網睇到呢間幾合眼緣,即管試下。生蠔選擇多,新鮮質素高,師傅開蠔手勢好,無乜蠔碎之餘仲起埋帶子,一叉就食得,好方便,侍應mark哥服務細心,價錢比之前食開的一間貴少少,但都好滿意,大家決定擇日再食。上網一睇,原來餐廳有好多分店,可能因為係咁,所以能夠貨如輪轉,入多幾款貨都得。不過熟食出品就好一般了。

 

生蠔有多款套餐,朋友計過條數,點左兩打蠔送一枝酒的套餐。套餐生蠔已定,初初見到有兩款美國蠔,有點猶豫,怕太creamy,點知又幾爽口喎👍🏻

IMG_1621.JPG

咪以為我影來影去都係嗰盆蠔,其實係每上一盤影一盤,但影影下都無影,因為盆盆差不多😆😆

IMG_1622.JPG

IMG_1625.JPG

IMG_1626.JPG

IMG_1627.JPG

IMG_1623.JPG

mark哥好細心,將我食過的蠔順序印哂出來貼喺枱邊,等我有得跟番,知道自己食左乜。結果每人食左13隻。

IMG_1624.JPG

熟食就麻麻,食左炸春卷,炸魚薯條,用來晾下胃,諗住填肚的蜆肉雜菇意大利飯就完全唔得,唔覺有蜆,味道淡,似比一堆嘢你食咁。

IMG_1628.JPG

IMG_1629.JPG

IMG_1630.JPG

係咁二叫個甜品算係完滿點,交貨的綠茶千層蛋糕,聊勝於無。係個碟麻麻地。

IMG_1631.JPG

餐廳喺高街,成條街尤如食街,由街頭行到街尾,中西意法日餐都齊,餐廳細細

IMG_1633.JPG

初入到鋪,見到生蠔放得咁零落,心冷左半截,好彩原來好多選擇,只係係無放出來。

IMG_1634.JPG

IMG_1635.JPG

餐廳仲有個後欄,可以搞小party 

IMG_1636.JPG

IMG_1637.JPG

總括來講,來餐廳食蠔就好了,我懷念生蠔及熟食都有水準的Casa Fina😭臨走時Mark 哥比左張九折咭朋友,朋友見到「吓」左一聲,我攞來睇下,不自覺都「吓」左一聲,因為實在太求其😆😆😆

IMG_1638.JPG

IMG_1639.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()