close

IMG_0627.JPG

8/2022光顧

 

以前食粉麵,配料通常係雲吞魚旦牛腩,而家粉麵配料五花八門,藥膳雞、魚翅湯、老火湯系列都有,選擇多多,今次我食用蠔做主角的粉麵店。介紹話鮮蠔及金蠔來自自家流浮山蠔場,最特別係有金蠔,好少見。點左碗金蠔鮮蠔米線,質素唔錯,不過我嫌鮮蠔太細隻,同張相差好遠,老闆話要過左中秋至有肥蠔,下次再來,反正除左米線,我仲想試金蠔炒麵同蠔仔粥,配埋麻辣菜甫會更好味😋

 

鴛鴦蠔湯米線

鴛鴦蠔即係金蠔及鮮蠔。湯底清甜,金蠔蠔味濃郁,鮮蠔雖然細隻,但有比多幾粒,而且洗得乾淨,無腥味,湯內的韮菜花嫩口無渣,唔錯。配埋惹味的麻辣菜甫,好味😋


 

IMG_0619.JPG

IMG_0620.JPG

麻辣菜甫另上,麻香肉脆,下次配炒麵應該好正

IMG_0622.JPG

金蠔湯米線

過左中秋再來,只點金蠔,都係細隻。不過聽到侍應同廚房講,昨日的蠔大隻點,真係要撞彩。

IMG_0621.JPG

自選配料米線

IMG_0623.JPG

自家蠔場介紹

IMG_0624.JPG

蠔系食品

IMG_0625.JPG

新菜式,好似幾吸引

IMG_0626.JPG

見鋪面細細,硬住頭皮要搭枱,點知原來有閣樓,當日無乜人,坐得幾舒服

IMG_0628.JPG

我鍾意食蠔,幾次經過都想試,但居然兩次都無開,原來餐廳逢星期一放假,不過有次星期六都無開,若特登去,要打定電話問清楚至好。

IMG_0629.JPG

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()