close

IMG_8231.JPG

6/2022光顧

 

朋友介紹的街坊小店,開業多年由同區邊陲位置搬入食街,應該儲左一批捧場客。湯麵湯底香濃,春卷炸得火喉合度,價錢合理,不俗的小店。

 

招牌生牛肉湯河

湯底頗濃厚,帶點牛骨甜味,牛肉浸在熱辣辣的湯底內,好快浸熟,肉質食落算ok。最特別係有個小碟裝左湯,入面加隻蛋撈匀食,真係未試過,我儍下儍下,將碟湯仔飲哂佢,唔覺味道有乜特別,但幾得意。當時已覺得唔對路,之後更愈諗愈唔對路,上網睇下人地的食評至知原來係用來點牛肉,等件牛肉滑d😱我居然成個土著咁飲哂佢😱😱失禮到一個點😱😱😱下次要再食過😫😫

IMG_8223.JPG

IMG_8224.JPG

三拼牛湯河粉

呢碗太后食,同樣係牛肉河的湯底,佢話係味精水,不過佢食坊間九成粉麵,包括同佢去「潤」食的順得魚肚羹,都係呢個comment,剩低嗰一成未遇到(希望在人間嘛!)我只試左粒牛丸,牛味幾濃,ok

IMG_8225.JPG

海防蟹膏湯檬粉

有一排好喜歡去旺角熟食中心食海防米線,成日以為海防係一種食法,問G神至知海防係越南城市名。睇個湯底已知對辦,蟹湯混入蟹膏,湯底頗濃厚,味道未至於好好味,不過合格有餘,配料有扎肉、香菜肉丸及蝦,食友唔食蝦,丟左比我,一般雪蝦肉質,無嚟文味。

IMG_8226.JPG

炸春卷

春卷皮鬆化餡料滿滿,合理水準

IMG_8227.JPG

小店一間,茶記格局,迫迫夾,好在整齊乾淨,牆上放上越式調味料,食友話去全部喺越南big C 見過

IMG_8232.JPG
餐牌設計幾精美

IMG_8228.JPG

IMG_8229.JPG

IMG_8230.JPG

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()