close

IMG_9771.JPG

 

5/2017 光顧

 

近年拉麵店在香港開完一間又一間,風頭好勁,但我興趣不大,因為烏冬至係我心頭好。無論贊岐定稻庭都愛。愛贊岐的彈牙煙靱,又愛稻庭的滑溜質感,可惜香港的烏冬店甚少,有水準的更少。今次呢間烏冬店係食贊岐烏冬,店員介紹幾位廚部年輕人特意去日本四國香川縣學整烏冬,食落又真係有板有眼,烏冬有嚼勁,關冬煮的鰹魚湯底清甜,煮物入味,水準唔錯。

 

海苔竹簾冷烏冬 贊岐烏冬我喜歡凍食,麵質更煙靱。呢個海苔烏冬用幼麵,食唔出海苔味。麵質有水準,不過唔知係咪豉油有味精,食完有點口渴

IMG_9765.JPG

 

IMG_9767.JPG

小食關東煮 我一向對關東煮興趣不大,因為通常湯底淡如開水,煮物似白烚,不過想食得清清地至點。呢碗關東煮碗仔細細,但內裡有齊椰菜卷、魚旦、雞蛋、蘿蔔同蒟蒻,鰹魚湯底香濃清甜,煮物入味,真係唔錯。

IMG_9766.JPG

 

IMG_9769.JPG

餐廳在工廠大厦內,裝修簡單,似食堂,中間的一枱全部係日本人,應該幾啱口味。

IMG_9768.JPG

 

IMG_9772.JPG

 

IMG_9773.JPG

店內掛上烏冬製作過程的畫,令我想起福崗的烏冬麵店

 

IMG_9774.JPG

製烏冬的機器

IMG_9776.JPG

有烏冬班,四人以上就開班,有興趣就到其facebook睇下。

IMG_9775.JPG

IMG_9777.JPG

仲有生烏冬賣

 

IMG_9770.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()