close

IMG_5726.JPG

4/2022光顧

食物幾有心機整,但當日的遭遇就令我不快了。話說當日訂左十點食早餐,十點十五分都未開,只開左半閘,因為帶住太后,唔想四圍行,加上好多餐廳未開,所以冒昧入去請店員比太后坐低先,原來只得廚師番左工,佢好好,比我地點餐,但飲品未有,因為負責水吧的經理未番。直到十點四十五分,經理終於頂住一頭亂髮番工,小店至正式營業。我係訂位唔係walk in,即係一早約定,若未能準時開鋪,可以唔接,若遲開十五分鐘我都可以接受,但遲大半個鐘就好離譜,若唔係帶住太后,我一定去左第二間。所以我食完嘢,咖啡都無飲就走,當然我唔會再去第二次。

 

北非芝士番茄烤蛋配酸種多士

賣相幾靚。大量洋蔥加點肉末及香料煮成醬汁,加蛋及番茄焗香,用鐵pan上,熱辣辣,洋蔥柔軟清甜,同香料醬汁好夾,醬汁味濃,蘸麵包食好適合,加兩隻蛋增加飽肚感,配乳酪醬,可惜我食完至發現自己無郁過碟醬。自製sourdough質量一般。

IMG_5720.JPG

IMG_5721.JPG

自家製純素腰果忌廉芝士配車厘茄酸種多士

食到腰果香的芝士醬塗在多士上,面頭鋪滿車厘茄,焗熱後車厘茄柔軟juicy,整個設計簡單得來有點特色,味道唔錯,幾好。

IMG_5722.JPG

當日準時去到,未開門

IMG_5723.JPG

喺附近行個圈想揾第二間,但太后無心水,唯有再回來,見到半開,厚面皮地行入去,想比太后坐住等

IMG_5724.JPG

IMG_5725.JPG

我離開的時候終於見到店面的全貌了。

IMG_5726.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()