close

IMG_2816.JPG

1/2022光顧

太后的朋友話好食,叫我帶佢去,咁梗係要遵旨。餐廳喺美利酒店旁,似搭出來的玻璃屋,幾趣緻。一坐低知道係某集團𣄃下的餐廳已無期望,結果質素真係麻麻。我知道去酒店附屬的餐廳價錢係貴,因為包埋環境及服務,但呢餐真係物非所值,我點左幾款點心,見唔對路都唔再點,止蝕離場,一向埋單唔手軟的朋友都呻左兩句。可能八字不合,以後要會小心點,避免再幫襯呢間集團旗下的餐廳。

 

蘋果叉燒酥 質素普通,唔覺有蘋果

IMG_2809.JPG

侍應介紹的咸水角,賣點係可愛造型,唔係味道,都算有自知之明

IMG_2810.JPG

小籠包同旗下另一間餐廳的質素一樣,可能呢間餐廳賣粵菜,所以辣度減半,改個名,價錢貴一倍,簡直就係搬字過紙。連花心思改少少都懶,無言。

IMG_2811.JPG

灌湯餃 湯底味精重

IMG_2812.JPG

黃沙豬膶腸 腸粉皮薄,但豬潤切得好細粒,都食唔出係唔係黃沙潤

IMG_2813.JPG

擔擔鴛鴦雞 太后朋友推薦,將雞肉壓成方塊,伴上四川辣汁,賣相精緻,不過雞無味,仲要食到雞骨,點菜的時候話個汁會帶辣,諗住幾惹味,點知食落無乜味,另一侍應話係「小朋友都食到的辣」,我只有苦笑擰擰頭。

IMG_2814.JPG

相中上圖我喺影的時侯,太后問我剛剛未攞走個餐巾圈的時候幾靚,做乜唔影?我話個黑口黑面的侍應小姐九秒九就拆左,我影唔切。可憐餐廳唯一好少少的擺盤都唔比時間我欣賞。唯有走的時候影張吉枱補數。

IMG_2820.JPG

餐廳喺酒店平台外的玻璃屋

IMG_2815.JPG

裝修清雅,天窗透入日光,幾舒服

IMG_2817.JPG

IMG_2818.JPG

有花園位,晚上飲杯幾relax

IMG_2819.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()