IMG_8784.JPG

一訪 :

http://hearoom.pixnet.net/blog/post/337390613-10-2016%C2%A0光顧%C2%A0hami-harmony%40

 

二訪12/2016光顧

上次同少爺仔來,印象不錯。今次人多,可以點多d。三大一細,兩個午餐兩個小食,食物份量剛剛好,唔會太細(當然亦唔會大),不俗的小店,下次的起心肝來試下晚餐 (註: 之後試左晚餐, 中大伏!)。上次午餐的蔬菜鵝肝雲吞已經入左餐牌,下次可以散點了。

 

車打芝士葱餅  葱餅軟靭適中,夾住芝士熱辣辣,好難唔好食

IMG_8779.JPG

水牛城雞翼 用張細d嘅紙托底會好睇d囉,搞到好似食剩咁。雞翼味道普通,唔夠辣,可能先入為主,永遠覺得N年前的Dan Rayan 出品最好食。

IMG_8780.JPG

套餐內的粟米湯

IMG_8781.JPG

套餐內的龍蝦汁蜆肉短通粉  唔係一般餐廳用濃濃的龍蝦汁,呢個汁比較清淡,可能午餐唔好咁heavy卦,蜆肉細細粒,當吊味吧,整體係唔錯的,以唔洗一舊水嚟計,合格有餘。

IMG_8782.JPG

套餐內的卡邦尼長通粉 個汁一樣係薄,同平時食開的濃汁不一樣,少了香味但多點清新,對我來講,好味就得

IMG_8783.JPG

玫瑰荔枝紅桑子梳打  酸酸甜甜幾好味,最喜歡佢唔係化學水,真係有粒荔枝㗎!(雖然係罐頭貨)

IMG_8778.JPG

三訪 2/2017

朋友睇完我寫的食後感提議去試晚餐,點知失望而回,我都唔好意思。呢餐真係差,食過兩次午餐,覺得唔錯,試下晚餐,點知食物樣樣細細碟,揾d靚靚餐具載住,似姐姐仔自娛煮飯仔。雲吞水汪汪,pasta碎濕濕,隻雞鞋拾拾,全部唔合格,真係估唔到日與夜會相差咁遠。不過勝在價錢唔貴又可以坐得耐,其實訂位時有提過要交枱,但當晚人客唔多,可以坐得耐,但呢個質素真係好難keep客。

細細碟的青口,味道算唔錯

IMG_0736.JPG

 

鵝肝雲吞,水汪汪

IMG_0735.JPG

 

磨菇湯,偏咸

 

IMG_0737.JPG
 
芝士黑松露焗雞,話要預訂,諗住招牌菜應該唔錯,點知芝士原來係比兜奇妙芝士醬我點,真係估佢唔到
 
IMG_0738.JPG

雞肉好鞋

 

IMG_0739.JPG

碎濕濕的鴨蛋意粉

 

IMG_0740.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    太子
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()