close

IMG_2309.JPG

 

之前喺店家食過私房菜,水準不俗,當時已對食物包有興趣,但我好少煮食,所以無幫襯。但近來疫情之下焗住自煮,我唔鍾意食外賣,自己又唔識煮,煮來煮去嗰幾樣,又唔好食,加上平日無時間整餸,呢個加熱食物包就啱我。

 

食物包有多款選擇,湯類、小食、頭盤、主菜、甜品都有。二人份量,啱單身人士或小家庭。店方聲稱食物包無落防腐劑,唔會煮大量,一般只煮幾包,賣完再煮,所以算係新鮮。未食前放冰格,一般放兩三個月都無問題,食的時候可以整包放滾水中滾10-20分鐘,剪開倒出來就食得,店家話用既係可以高溫煮既袋,唔洗擔心啊。

 

由於食過師傅手勢,所以放心一次點幾款,由頭盤到小菜到飯到甜品都有,每次食都似拆禮物,已拆左幾包,味道不俗,會陸續同大家分享。

 

店方資料

https://www.facebook.com/%E7%9A%87%E4%B8%8A%E8%96%88-Kings-EAT-104555738164695/

 

鹵水什錦拼盤 拼盤內有豬肚,雞腎,豬大腸,鹵得柔軟入味,份量夠二人食,真係喺冰箱攞出來直接放入滾水加熱後就得,食用方便,食物及賣相都無失真,價錢實惠,唔錯👍🏻

IMG_2310.JPG

IMG_2311.JPG

無花果海底椰鵪鶉湯,梅子鴨

IMG_2312.JPG

無花果海底耶鵪鶉湯 湯頭有點淡,但勝在無味精,飲到椰子同肉味,建議加點鹽吊味。

IMG_2313.JPG

梅子鴨 鴨肉柔軟有水份,對於食物包來講算係唔錯,梅子汁好有梅味,酸酸甜甜幾開胃,見到袋汁分開包,唔會浸到肉霉,好細心。半隻鴨,加條菜,兩餸一湯好靚仔

IMG_2314.JPG

IMG_2315.JPG

IMG_2316.JPG

紅豆沙 紅荳頗多,煲到起砂,甜度剛好,雖然唔夠濃,但$28一盒,我收貨。芋圓係元宵限定,口感軟糯,但唔覺有芋頭味,造型係心心同melody,不過melody 面目模糊,唔係幾認得😆

IMG_2317.JPG

IMG_2318.JPG

IMG_2319.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()