close

IMG_0491.JPG

11/2022光顧

尖沙咀棉登徑根本係一條食街,短短一條街兩邊全部係餐廳,剩係串燒店都有三間。今次選擇木户,係因為行過被店面個小門口吸引,感覺好日本。餐廳由日本師傅主理,標榜選用日本雞,室內裝修精緻,氣氛好好。不過無論串燒的火喉、食物的味道、食材的質素都一般。有多款菜式選擇,串燒、一品料理及串揚都有。另有special menu,要問侍應至有。餐廳係荔枝角鵜舞居酒屋的姊妹店,隔離的鮨白鳥亦係同一集團,餐廳好旺塲,平日都要分兩輪,侍應話星期五六要提早兩星期訂位呢。

 

串燒雞肝 、雞腎 、雞皮 、雞尾、雞翼

食雞串燒,我一定點呢幾樣。我要求雞肝口感要柔軟豐腴,雞皮唔可以燒得太乾脆,要保留油脂的罪惡感,雞中翼要攤開隻雞翼來串。當晚的雞皮唔錯,但雞肝外皮有點乾,雞翼無攤開。雞尾唔夠香。另外我發覺好多人都唔食雞尾,可能比個部位嚇怕,其實雞尾好好肉又juicy,而且無怪味,唔係度度有,所以我每次見到都點。

IMG_0483.JPG

富士蘋果豚肉卷、明太子紫蘇豚肉卷  調味偏咸,較油膩,可以燒得乾身點,免治雞肉又係燒得唔夠香

IMG_0484.JPG

special menu 內的燒白子,酒煮鮟鱅魚肝,白子燒完,只食到一陣燶味,口感有點實,唔夠creamy。鮟鱅魚肝唔夠入味,質感亦唔夠細滑,兩者皆麻麻。

IMG_0485.JPG

阿波尾雞翼,大大隻,肉質juicy,若點串燒手羽先的時候無指明係阿波尾雞翼,就只會比普通雞翼

IMG_0486.JPG

燒鰻魚,燒好放上爐上枱,侍應話加多$100條魚會肥d,肉質係肥美,但燒得唔夠香,鰻魚汁偏咸,食味一般。連爐上,好處係可保持溫度,但缺點係比煙攻住。

IMG_0487.JPG

炸雞 全名係「總廚木村先生家族秘傳宮崎南蠻炸雞1956年」,講到咁勁無理由唔食,其實係炸雞加旦沙律醬,好邪惡的菜式。不過炸雞幾油膩,食多舊都覺得滯。

IMG_0488.JPG

燒牛舌

IMG_0489.JPG

自家製梅酒 味道淡,梅味唔出,酒精味比梅味出

IMG_0490.JPG

IMG_0497.JPG

IMG_0498.JPG

餐廳門口好日式賣點係日本師傅燒日本雞。日本日本日本…..只要見到made in japan 就得,去唔到日本的病態

IMG_0493.JPG

我就係被呢道小門吸引,睇過書介紹日本茶室的門口都係小門設計,所有人都要彎身至再以進入,讓武士唔能夠配劍入內。

不過侍應另有解說,話係從前戲院的設計,因為怕一堆人湧入戲院會跌倒或做成混亂,所以設計要人彎低身再入,減慢速度。

IMG_0492.JPG

餐廳細細,有吧枱及卡位,感覺唔算太迫夾

IMG_0494.JPG

IMG_0495.JPG

IMG_0496.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()