close

IMG_7265.JPG

9/2021光顧

餐廳有幾間分店,幾次經過荃灣店都想食,但又無乜信心,原來葵芳都開左,反正諗唔到食乜,又試下。又再確認我的感覺係正確的,雖然小店幾受街坊歡迎,遲下仲會細店搬大店,但食物出品實在麻麻,試過就算。

 

溏心蛋五香牛𦟌刀削麵 麵條有咬口,小師傅即場從麵團削出麵條,幾有功架,溏心蛋黃呈啫喱狀,不俗。可惜除左麵條及溏心蛋,其他都唔得。湯底睇到顏色都知唔對辦,湯頭淡,牛𦟌薄而無味,似廣東雲吞麵咁配羹蔥好似怪怪地,整體比menu上的相片差得遠。

IMG_7260.JPG

師傅仔充滿肌力的手臂💪🏻

IMG_7261.JPG

東坡肉菜飯 因為係open kitchen,睇住小師傅將成盒菜飯放入微波爐,叮熱後再從盒中裝一碗出來,盒飯唔知叮左幾多次🙄東坡肉唔夠稔仲有點乾,唔得。

IMG_7262.JPG

泡椒豬手 又係乾爭爭,翻開豬手只見碟底得少少汁,豬手無乜味,硬得來唔彈牙。

IMG_7263.JPG

IMG_7264.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()