close

IMG_7030.JPG

9/2021 光顧

介紹讚到飛起,話菜式色香味俱全,仲有日落靚景陪食,加上打去訂位時做緊奄仔蟹套餐,太后愛食蟹,當然立即預訂,好彩趕得及套餐最後一日供應期。餐廳環境開揚舒適,食物味道不俗但一定唔算好味到識飛,餐廳走中菜fine dinning 路線,擺盤靚。除左餐牌上的菜式以外,餐廳定期推出不同套餐,啱晒唔想諗的食客。侍應殷勤有禮,要垢病的應該係交通,實在太遠。

 

枱面擺設精緻

IMG_7016.JPG

每張枱都有不同花飾

IMG_7017.JPG

前菜  :  賣相一般,整碟菜有點乾,似放左一排至攞出來。乾撈蟹肉沙律,介紹話用鱈場蟹,只得一小住蟹肉,好似有無都無所謂咁,菜放得好亂。清酒煮鮑魚配青檸啫喱,鮑魚柔軟入味,配青檸啫喱好有提味作用,但稍嫌乾左d。炸蝦唔使講,睇到個炸漿都知出事,好彩食落唔算成口粉。從呢個頭盤就覺得廚師雖然想學西菜的精緻擺盤,但出來的效果有點東施效顰,未到位。

IMG_7018.JPG

黑豚蟹肉蒸石榴果 用蛋白做成的皮包住黑豚蟹肉,可能皮太薄,撐唔起,石榴果扁左落去,食味一般。

IMG_7019.JPG

金腿蟹肉雪膠冬冬茸羹 味道徧咸,侍應問我好晤味,我照直講,佢一腳不可思議的表情話 : 無聽人咁講過,我笑笑口話可能我味蕾有問題。

IMG_7020.JPG

準備食蟹,工具一字排開

IMG_7021.JPG

IMG_7022.JPG

花雕雞油蒸奄仔蟹或鹽焗奄仔蟹 比著平時我一定點鹽焗,但太后係後悔會會長,只點一樣一定滿足唔到佢,所以我點哂兩款,多心的佢開心哂

IMG_7023.JPG

奄仔爆哂膏,夠鮮甜。

IMG_7024.JPG

IMG_7025.JPG

花雕蛋白始終流失左d蟹味,但我之後用來撈飯補返數

IMG_7026.JPG

荷香蟹肉黃金叉燒飯 食到呢度已好飽,個飯都叫炒得幾香,撈埋蛋白食更好味。

IMG_7027.JPG

綠豆爽加紫薯一口酥配甘露綠茶

IMG_7028.JPG

甜品未上之前,見每一枱的甜品都有乾冰噴煙仙境feel,滿心期待,點知套餐的甜品係無煙的。侍應見我失望,居然送左個出煙的揚枝甘露比我,真開心

IMG_7029.JPG

餐廳地方濶落,一大列落地玻璃,賣點係日落景色,但我當日睇唔到

IMG_7031.JPG

IMG_7032.JPG

IMG_7033.JPG

另有徧廳

IMG_7034.JPG

IMG_7035.JPG

可以包房

IMG_7036.JPG

IMG_7037.JPG

交通方面,最方便係揸車,若坐公共交通工具,可坐港鐵轉機鐵,喺博覽會站一出上一層就係。記得買來回車票,因為即日回程係免費。若逗留超過一個鐘,仲可以回贈$18,詳情請向港鐵職員查詢。若仍然嫌貴,可以好似我咁,坐港鐵到東涌站轉E線巴士入,請自行查詢巴士路線。

餐廳喺東面,若坐巴士,記得喺西面入口入左館先,再喺館內行去東口,咁就唔使行外面日曬雨淋了。

IMG_7038.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()