close

IMG_4473.JPG

7/2021光顧

去大圍揾食,見到呢間cafe幾骨子,加上以蛋做主題,啱哂愛食蛋料理的我。定食味道普通,同food court 出品差不多,反而吐司同甜品賣相靚,啱晒打咭。餐廳好㕵場,平日下午都坐滿,客人輪流轉,假日應該又係長龍店。

 

招牌吉列玉子芝士定食 吉列蛋沙律,細細件幾精美,格仔碟內有泡菜及芝士絲,似兒童餐。泡菜偏甜,唔好食。加埋沙律及味素白飯,六十零蚊算係咁。

IMG_4466.JPG

和風烤雞扒定食 同玉子定食的食物一樣,只係玉子轉左做雞扒。雞扒完全唔似烤過,似汁煮多d,麻麻地。

IMG_4467.JPG

焦糖雞蛋布丁盒子吐司 厚多士烤得金黃,外脆內軟,中間放入滑溜蛋布丁,淋上糖漿,食落一冷一熱好有趣,加埋cream及生果同食,好味。

眼見其他食客點的滑蛋盒子吐司賣相都好吸引,若各位有機會來,點吐司好了,咪學我咁笨點定食。

IMG_4468.JPG

IMG_4469.JPG

ice latte

IMG_4470.JPG

招牌奶蓋咖啡 餐牌寫話含酒精,酒精就飲唔到,但味道咸咸地又滯口,麻麻地,不過用隻荷包蛋做裝飾又幾可愛。

IMG_4471.JPG

有富士山形狀蛋糕

IMG_4472.JPG

日系小清新門面,簡潔裝修,一邊廚房水吧,一邊坐位

IMG_4474.JPG

可愛的小擺設

IMG_4475.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()